  • 31. Data: 2011-04-07 13:47:48
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Apr 2011 10:49:46 +0200, Tomek napisał(a):

    > Mam auto, które ma zamontowany GPS na wysokości kolan. Też można... Tylko
    > jak z tego bezpiecznie korzystać?

    W moim przypadku całość zestawu jest umieszczona w optymalnym miejscu w
    tym aucie - widoczność jest prawidłowa (i nawigacji i sytuacji
    drogowej), obsługa wygodna, itd.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 32. Data: 2011-04-07 13:47:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 12:23:15 +0200, AL napisał(a):

    > zaslania Ci kratki nawiewu?

    A nie zwróciłem uwagi na ten szczegół - pewnie w jakimś stopniu tak.
    Akurat te nawiewy i tak mam 'pozamykane', więc nie zawracałem sobie tym
    głowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 33. Data: 2011-04-07 14:03:49
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=FRRuvTC1g64
    > http://www.youtube.com/watch?v=WB53-6SWEOk
    > http://www.youtube.com/watch?v=JAfJKXuC20A
    > http://www.youtube.com/watch?v=pDgeaiIaz_U
    > itp

    Do stacji dokującej takim rozwiązaniom nieco brakuje - ale własnie ten
    kierunek.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 34. Data: 2011-04-07 16:09:40
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Massai wrote:

    > Ja nową navi będę kupował pod tym kątem. Jak choroba ostatnio
    > jechałem, to durna automapa na jakimś larku nie potrafiła na czas
    > przeliczyć trasy - zboczyłem z tego co sugerowała (chciała mnie
    > przepychać przez centrum Katowic), wybierała kolejny zjazd
    > przeliczała trasę tak długo ze zdazyłem ten zjazd minąć, jak
    > przeliczyła to się orientowała że znów zjechałem z jej trasy,
    > znów przeliczała i tak przez 20 minut ;-)

    Spróbowałem nawigacji na netbooku z podwyższoną (w stosunku do typowych
    netbooków) rozdzielczością 1280x720 -- różnica zasadnicza -- więcej widać
    to raz, ale i moc procesora z wyższej kategorii to i przelicza żwawo.
    Tylko faktycznie było nieco zabawy z zamocowaniem tego tak, nie zasłaniało
    (udało mi się tak, że nie zasłania w ogóle), nie stanowiło dodatkowego
    zagrożenia w przypadku jakiegoś (odpukać) dzwonu, no i trzymało się
    również przy jeździe po dziurach. Bez "zrób to sam" się nie obeszło

> [...]
    > Wtykamy go na płasko w konsolę i mamy navi z live traffic,
    > multimedia, telefon etc - wychodząc z samochodu zabieramy ze sobą i

    Zastąpiłem tablet netbookiem (Nokia Booklet 3G). Ten sam netbook robi za
    nawigację (podpiętą do Internetu, więc np. AM odbiera info o aktualnym
    ruchu na beiżąco), ma wbudowany GPS (z obsługą AGPS, więc satelity łapie w
    sekundę), i za komputer na wszelakich wyjazdach (można nie tylko maile
    sprawdzić, ale i normalnie popracować -- 1280x720 to tylko o 48pixeli
    gorzej niż w typowym laptopie). W dodatku trzyma na baterii długie godziny
    (cały roboczy dzień można na samej baterii o ile się nie będzie jakiś
    filmików i podobnych ciągle oglądać)

    pzdr
    \SK

  • 35. Data: 2011-04-07 16:28:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Pomijając niewygodę - ponawiguj się kiedyś 15/17 calowym lapkiem a
    > zrozumiesz ... widzisz trasę 2 manewry w przód, ale i całe miasto, więc
    > sam w mieście którego nie znasz - możesz podejmować decyzje.

    Miałem 3,5", miałem 5", teraz mam dwudinową firmową 6,5" i.... cóż, jest
    zdecydowanie najlepsza. Widoczność, łatwość obsługi, czas rozruchu,
    rozdzielczość. No ale też kilkukrotnie droższa od tamtych. Na jeszcze
    większą chyba nie zdecydowałbym się, nawet w ciężarówce.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 36. Data: 2011-04-07 16:29:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 00:49:49 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

> [...]
    > a zrozumiesz ... widzisz trasę 2 manewry w przód, ale i całe
    > miasto, więc sam w mieście którego nie znasz - możesz podejmować

    ja to wolałbym widzieć drogę oraz wolałbym, żebyś ty też widział drogę.
    Ale ja to truskawki cukrem...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 37. Data: 2011-04-07 17:56:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Apr 2011 00:49:49 +0200, w <iniqmb$5h4$1@node2.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

> [...]
    > a zrozumiesz ... widzisz trasę 2 manewry w przód, ale i całe
    > miasto, więc sam w mieście którego nie znasz - możesz podejmować

    7" - pomyłka.
    Jak z rozdzielczością 800x480 -- to będzie mulić niemiłosiernie.
    Jak z rozdziałką 480x272 -- to ekran będzie jedną pikselozą.

    Trzeba jeszcze poczekać na odpowiednie procesory...

  • 38. Data: 2011-04-07 17:58:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Apr 2011 11:05:03 +0100, w <ink28g$n5u$1@inews.gazeta.pl>, Kamil
    <k...@s...com> napisał(-a):

    > Sama aukcja już odstrasza, MP3, DIVXy, Ebooki, Tetris i Kulki, a to
    > wszystko za 50% ceny TomToma.

    A to akurat nie dziwne, bo TT tak ze 2x za drogi.

  • 39. Data: 2011-04-07 17:58:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Apr 2011 09:50:26 +0200, w <injqc4$1ck$1@news.onet.pl>, "Irokez"
    <n...@e...pl> napisał(-a):

    > Poza tym widze IGO8 na pokładzie, więc jest jak dla mnie ok

    Igo8 może być tak samo do d***, jak nawet całkiem znośne.
    A tu założę się, że jest wersja do d***.

  • 40. Data: 2011-04-07 17:59:31
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    tooth-europa-i1526376955.html

    > Watpie zeby "podroba TT".

    > Tomtom albo sam to zrobil pod inna marka - ale wtedy nie "podroba",

    > albo nie ma z tym nic wspolnego - interfejs moze wzorowany, ale mapy

    > juz inne.

    > Glupia sprawa http://www.vordon.com/

    > Interfejs angielski, polski, brak kontaktu ...

    > "polska marka" w stylu Medion, oddzial jakiegos malego Chinczyka,

    > przekret na wieksza skale ? Ja bym troche poczekal ..

    Kolego to to juz dawno znalazłem.
    Jak poczytasz to zrozumiesz:
    http://www.vordon.com/page.php?1/dostepnosc
    Sklep internetowy typu:Wpłać,czekaj i płacz .Moze po roku dostaniesz?????
    mnie nie interesuje.
    Chodzi o to zeby nie kupawać kota w worku.
    pozdro.jack
    Fakt najlepiej sie jezdzi na Laptopie z Routem 10,jednak przystawka ciągle sie
    gubi,szczególnie w tunelach i troche nieporeczny.
    Potrzebuje do ciezarówki pow.szyby 2-3mkw.
    Osobówką jezdze bez nawigacji-bo to jak ryba w wodzie.
    Jak wjade zestawem 18m w miasteczko,widukcik,lub mały mostek to jestem w kropce.
    pozdro.jack