  • 11. Data: 2011-04-07 09:50:26
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości
    news:4d9cd0b7$1@news.home.net.pl...
> [...]
    ooth-europa-i15263769
    > Wolny procek,

    468MHz? raczej w normie

    > stary OS... ogolnie slabe to to...

    Stary? przynajmniej 5.0 jest bezproblemowy.
    Poza tym widze IGO8 na pokładzie, więc jest jak dla mnie ok
    Sam mam Beckera 4,3 cala i fajnie działa

    Co do tych 7 cali - nie kupił bym, chyba że do tira. 5 cali już jest wielki
    i zasłania spore pole widzenia na szybie.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2011-04-07 09:55:06
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    napisał w wiadomości news:4d9d54db$1@news.home.net.pl...
    ooth-europa-i15263769
    > Na zdjęciu widać na wyświetlaczu wskaźnik poziomu sygnału i transmisji
    > 3G - czyli zdjęcia produktu z wbudowanym odbiornikiem gsm, a nie tego,
    > który jest oferowany.

    Na zdjęciu jest Navigon, a powyżej screeny IGO8 który to nie ma obsługi
    telefonu widocznej na ekranie choćby miał tą funkcję.
    Ale nie bronię tego, fakt nie ma pewnie takiej funkcjonalności ten model
    mimo że może wyglądać tak samo.

    Jak dla mnie brakuje TMC, 7 cali za dużo, BT też by się przydał.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2011-04-07 10:01:48
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]
    > "przez cala polske" oznacza "przez Lodz" czy przez Warszawe, do
    > spojrzenia w miescie czy na skrzyzowaniu pojechac w prawo czy w lewo,
    > skoro ulica na wprost zamknieta.
    >
    > Sama nawigacja im wieksza tym lepsza - klopot tylko ze zmieszczeniem
    > tego w samochodzie :-)

    > No coz, ludzie sobie i z mniejszymi radza, ale jesli jest wybor to co
    > brac? Mozna mniejsza, a potem prowadzi cie na inny Gibraltar, albo
    > "blyslo, zgaslo .. i nie mam pojecia gdzie jestem ani gdzie jechac
    > dalej" :-)

    > Nawet w mniejszych zywot akumulatora z reguly zbyt krotki na piesze

    Tyle, że widok na ekranie zależy przede wszystkim od rozdzielczości, a nie
    wielkości ekranu (no chyba, że ktoś słabo widzi). Rozdzielczość 800x480 to
    tyle, ile mają dziś telefony komórkowe o mniejszych ekranach. Ja mam 4,3
    cala i uważam, że to wystarcza. A do podglądu przed podróżą używam Targeo
    albo innych map inernetowych.
    Tomek

  • 14. Data: 2011-04-07 10:04:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 06 Apr 2011 21:35:03 +0200, jack napisał(a):

> [...]
    > A co jak sie nie doczekam?
    > Czy jest gdzieś jakiś sklep który ma to od "reki"moze być drozej.

    Po pierwsze - trzeba mieć nierówno pod sufitem, żeby zamawiać na alledrogo
    u pośrednika składającego tylko zamówienie w Chinach i wykręcającego się od
    jakiejkolwiek odpowiedzialności.

    Po drugie - NTG

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2011-04-07 10:05:53
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A co jak sie nie doczekam?
    > Czy jest gdzieś jakiś sklep który ma to od "reki"moze być drozej.

    Zajrzyj sobie na flaz.pl - w dziale rtv masz trochę nawigacji. Sklep podobno
    sprawdzony (kolega coś załatwiał).
    Tomek

  • 16. Data: 2011-04-07 10:28:16
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    AL wrote:

    > korzystając z Google Maps chyba ;)
    >
    > Od nawigacji raczej wymaga się przewidzenia następnego manewru - a
    > jesli z jakiś wzgledów go nie wykonasz, to szybkiego przeliczenia
    > nowej trasy do celu.

    Ja nową navi będę kupował pod tym kątem. Jak choroba ostatnio
    jechałem, to durna automapa na jakimś larku nie potrafiła na czas
    przeliczyć trasy - zboczyłem z tego co sugerowała (chciała mnie
    przepychać przez centrum Katowic), wybierała kolejny zjazd
    przeliczała trasę tak długo ze zdazyłem ten zjazd minąć, jak
    przeliczyła to się orientowała że znów zjechałem z jej trasy,
    znów przeliczała i tak przez 20 minut ;-)

> [...]
    > świecącą tablicą (tak wielką) nie będzie zbyt wygodne (nawet po
    > przejściu w tryb kolorów nocnych) - nie można wyciągnąć z auta
    > i ponawigować pieszo (jako alternatywa w nagłych wypadkach) - za
    > duży
    >
    > Mówię to na podstawie swoich doświadczeń z:
    > - ekranikiem telefonu 2.4"
    > - ekranem normalnej nawigacji TT: 4.3"
    > - palma 3"
    > - tabletu 7"
    >
    > (z notebookiem nigdy nie miałem okazji nawigować - bo nie jeżdżę
    > ciężarówką by mieć go gdzieś postawić bezpiecznie w aucie)

    Ja czekam aż wreszcie ktoś pójdzie po rozum do głowy i zrobi po
    prostu docking station w samochodzie dla tabletu - zamiast radia.
    Wtykamy go na płasko w konsolę i mamy navi z live traffic,
    multimedia, telefon etc - wychodząc z samochodu zabieramy ze sobą i
    mamy tablet do użytku w domu/pracy.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2011-04-07 10:28:31
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Apr 2011 09:50:26 +0200, Irokez napisał(a):

    > Co do tych 7 cali - nie kupił bym, chyba że do tira. 5 cali już jest wielki
    > i zasłania spore pole widzenia na szybie.

    U mnie 7 cali nie zasłania nawet centymetra pola widzenia - wystarczyło
    zastosować coś takiego:
    http://images.okazje.info.pl/p/sprzet-rtv/1387/konso
    la-pod-nawigacje-alfa-romeo-159.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 18. Data: 2011-04-07 10:35:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Apr 2011 08:28:16 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> [...]
    > Wtykamy go na płasko w konsolę i mamy navi z live traffic,
    > multimedia, telefon etc - wychodząc z samochodu zabieramy ze sobą i

    http://www.youtube.com/watch?v=FRRuvTC1g64
    http://www.youtube.com/watch?v=WB53-6SWEOk
    http://www.youtube.com/watch?v=JAfJKXuC20A
    http://www.youtube.com/watch?v=pDgeaiIaz_U
    itp

  • 19. Data: 2011-04-07 10:45:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w
    > Tyle, że widok na ekranie zależy przede wszystkim od
    > rozdzielczości, a nie wielkości ekranu (no chyba, że ktoś słabo
    > widzi). Rozdzielczość 800x480 to tyle, ile mają dziś telefony
    > komórkowe o mniejszych ekranach.

    Ale tez nie o to chodzi zeby przez lupe czytac, tylko zeby
    normalnie zamontowana w samochodzie byla czytelna.

    > Ja mam 4,3 cala i uważam, że to wystarcza. A do podglądu przed
    > podróżą używam Targeo albo innych map inernetowych.

    A potem w trasie zachodzi zmiana planow i wracamy do problemu.
    Ja bym tam wieksza nie pogardzil - byleby sie tylko zmiescila

    J.

  • 20. Data: 2011-04-07 10:48:11
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > A potem w trasie zachodzi zmiana planow i wracamy do problemu.
    > Ja bym tam wieksza nie pogardzil - byleby sie tylko zmiescila

    Tak naprawdę to gwestia gustu/potrzeb. Jeden woli duzy ekran, bo duży i
    lepiej widać, inni mniejszy, bo się mieści do kieszeni. :-)
    Tomek