  • 21. Data: 2011-04-07 10:49:10
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:injsj0$be1$1@news.onet.pl...
    > Ja nową navi będę kupował pod tym kątem. Jak choroba ostatnio
    > jechałem, to durna automapa na jakimś larku nie potrafiła na czas
    > przeliczyć trasy - zboczyłem z tego co sugerowała (chciała mnie
    > przepychać przez centrum Katowic), wybierała kolejny zjazd
    > przeliczała trasę tak długo ze zdazyłem ten zjazd minąć, jak
    > przeliczyła to się orientowała że znów zjechałem z jej trasy,
    > znów przeliczała i tak przez 20 minut ;-)

    Z tym ze to kazdej grozi, a najbardziej cierpia te "internetowe" w
    stylu Naviexperta.

    > Ja czekam aż wreszcie ktoś pójdzie po rozum do głowy i zrobi po
    > prostu docking station w samochodzie dla tabletu - zamiast radia.
    > Wtykamy go na płasko w konsolę i mamy navi z live traffic,
    > multimedia, telefon etc - wychodząc z samochodu zabieramy ze sobą
    > mamy tablet do użytku w domu/pracy.

    To juz wymyslili, tylko troche inaczej - albo radio z wysuwanym
    ekranem, albo wbudowana nawigacja - gdzie przemyslano i wielkosc i
    umiejscowienie i zaprojektowano deske pod to.

    Nastepny krok to bedzie HUD - tzn masowy HUD, bo troche ich juz
    bylo.

    J.

  • 22. Data: 2011-04-07 10:49:46
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie 7 cali nie zasłania nawet centymetra pola widzenia - wystarczyło
    > zastosować coś takiego:
    > http://images.okazje.info.pl/p/sprzet-rtv/1387/konso
    la-pod-nawigacje-alfa-romeo-159.jpg

    > --
    Mam auto, które ma zamontowany GPS na wysokości kolan. Też można... Tylko
    jak z tego bezpiecznie korzystać?
    No chyba że polegać na komunikatach głosowych,. ale wtedy ekran w ogóle nie
    jest potrzebny :-)
    Tomek

  • 23. Data: 2011-04-07 10:53:18
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=FRRuvTC1g64
    > http://www.youtube.com/watch?v=WB53-6SWEOk
    > http://www.youtube.com/watch?v=JAfJKXuC20A
    > http://www.youtube.com/watch?v=pDgeaiIaz_U
    > itp
    >
    > --
    To nie lepiej pierdzielnąć sobie ekran 32 cale przed kierownicę i podawać na
    niego obraz z kamery zamontowanej z przodu? :-)
    A przy okazji sobie dzwonić, wysyłać smsy, a w rogu ekranu byłby wyświetlany
    jakiś film, żeby się w długiej trasie nie nudziło... :-)
    Tomek

  • 24. Data: 2011-04-07 10:57:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Apr 2011 10:53:18 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > A przy okazji sobie dzwonić, wysyłać smsy, a w rogu ekranu byłby wyświetlany
    > jakiś film, żeby się w długiej trasie nie nudziło... :-)

    mnie się pytasz? chciał, to mu podałem linki, których najwidoczniej sam nie
    znalazł...
    A z ekranami wcześniej czy później trzeba będzie sie pogodzić - trynd taki
    wicie, rozumicie:
    http://wot.motortrend.com/leaked-tesla-model-s-image
    s-surface-ahead-of-official-unveiling-later-today-42
    54.html
    http://techcrunch.com/2009/04/09/a-look-at-the-tesla
    -s-17-inch-haptic-entertainment-and-navigation-syste
    m/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2011-04-07 11:02:44
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.

    Niezłe :-)
    W sumie czekam na jakieś wyświetlacze na szybie, przed nosem, pewnych
    informacji.
    A klienci z tyłu (znaczy się - na tylnym siedzeniu) niech oglądają, co chcą
    :-)))
    Tomek

  • 26. Data: 2011-04-07 11:09:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Apr 2011 11:02:44 +0200, Tomek napisał(a):

    > Niezłe :-)
    > W sumie czekam na jakieś wyświetlacze na szybie, przed nosem, pewnych
    > informacji.

    na Androida i iPhone masz po kilkadziesiąt aplikacji robiących z telefonu
    HUD.
    Nawet działają. Kwestia tylko pod jakim kątem jest szyba w samochodzie, w
    kredensie byłby problem.

  • 27. Data: 2011-04-07 11:20:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >>
    > Tak naprawdę to gwestia gustu/potrzeb. Jeden woli duzy ekran, bo
    > duży i lepiej widać, inni mniejszy, bo się mieści do kieszeni.
    > :-)

    Osobiscie nie moge sie doczekac rozsadnego kompromisu - 17 calowy
    ekran, mieszczacy sie do kieszeni :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-04-07 12:05:03
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 06/04/2011 20:35, jack wrote:
    > Dokładnie chodzi o:
    > http://allegro.pl/nawigacja-gps-vordon-7-fm-av-bluet
    ooth-europa-i1526376955.html

    > Wydaje sie podróbą tomtoma.Czy ktoś juz nabył to cudo?
    > Odstrasza mnie jedynie forma sprzedaży:wpłacam kase i cierpliwie czekam.
    > A co jak sie nie doczekam?
    > Czy jest gdzieś jakiś sklep który ma to od "reki"moze być drozej.
    > pozdro.jack

    Sama aukcja już odstrasza, MP3, DIVXy, Ebooki, Tetris i Kulki, a to
    wszystko za 50% ceny TomToma. Dziwne, że loda nie robi, żeby oszczędzić
    na tirówkach w trasie.

    Odpuść sobie, bo z daleka widać że to jakieś chińskie gówno z jakimś
    tragicznym ekranem, postawione na windowsie CE więc diabelnie wolne i
    zawodne.

    Kamil

  • 29. Data: 2011-04-07 12:23:15
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-07 10:28, Seba pisze:

    > U mnie 7 cali nie zasłania nawet centymetra pola widzenia - wystarczyło
    > zastosować coś takiego:
    > http://images.okazje.info.pl/p/sprzet-rtv/1387/konso
    la-pod-nawigacje-alfa-romeo-159.jpg

    zaslania Ci kratki nawiewu?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2011-04-07 12:33:53
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-07 11:20, J.F. pisze:

    > Osobiscie nie moge sie doczekac rozsadnego kompromisu - 17 calowy ekran,
    > mieszczacy sie do kieszeni :-)

    Już kiedyś Media Markt dawał do 60" TV _przenośny_ 24" :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi