    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Date: Thu, 7 Apr 2011 08:28:16 +0000 (UTC)

    AL wrote:

    > korzystając z Google Maps chyba ;)
    >
    > Od nawigacji raczej wymaga się przewidzenia następnego manewru - a
    > jesli z jakiś wzgledów go nie wykonasz, to szybkiego przeliczenia
    > nowej trasy do celu.

    Ja nową navi będę kupował pod tym kątem. Jak choroba ostatnio
    jechałem, to durna automapa na jakimś larku nie potrafiła na czas
    przeliczyć trasy - zboczyłem z tego co sugerowała (chciała mnie
    przepychać przez centrum Katowic), wybierała kolejny zjazd
    przeliczała trasę tak długo ze zdazyłem ten zjazd minąć, jak
    przeliczyła to się orientowała że znów zjechałem z jej trasy,
    znów przeliczała i tak przez 20 minut ;-)

> [...]
    > świecącą tablicą (tak wielką) nie będzie zbyt wygodne (nawet po
    > przejściu w tryb kolorów nocnych) - nie można wyciągnąć z auta
    > i ponawigować pieszo (jako alternatywa w nagłych wypadkach) - za
    > duży
    >
    > Mówię to na podstawie swoich doświadczeń z:
    > - ekranikiem telefonu 2.4"
    > - ekranem normalnej nawigacji TT: 4.3"
    > - palma 3"
    > - tabletu 7"
    >
    > (z notebookiem nigdy nie miałem okazji nawigować - bo nie jeżdżę
    > ciężarówką by mieć go gdzieś postawić bezpiecznie w aucie)

    Ja czekam aż wreszcie ktoś pójdzie po rozum do głowy i zrobi po
    prostu docking station w samochodzie dla tabletu - zamiast radia.
    Wtykamy go na płasko w konsolę i mamy navi z live traffic,
    multimedia, telefon etc - wychodząc z samochodu zabieramy ze sobą i
    mamy tablet do użytku w domu/pracy.

    --
    Pozdro
    Massai