  • Data: 2011-04-08 01:12:59
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 18:06:17 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Aktualnie mam navi 7 cali, i też jestem zadowolony, nie zasłania
    > szyby, daje lepszy pogląd niż gówniane 4,3 i ma lepszą moc
    > obliczeniową . A to wiadomo w navi jest ważne. Na lapku AM z
    > trasą 800 k m po polsce z 16 punktami pośrednimi trasę
    > przeliczała w 1-2 sekundy ... na małym urządzeniu mając tak
    > wprowadzoną trasę o szybkim przeliczaniu można tylko pomarzyć :)
    > . A używając traffica w AM z ciągłym przeliczaniem - nic tylko
    > moc obliczeniowa i moc obliczeniowa. A tak się składa jakoś
    > dziwnie, że im coś ma większy ekran, tym większy procek jest w
> [...]

    tak, w zasadzie tak, bo moc obliczeniowa jest niewiele mniejsza a dużo
    lepiej wykorzystana. Oczywiście mam na myśli 4.3 w postaci np. HTC Desire
    HD :-)
    Google Maps na czymś takim chodzą świetnie i równie dobrze pozwalają
    wyszukiwać różne objazdy.
    Co więcej są nawigacje, które robią to automatycznie - w takim TT daję
    tylko polecenie - korek przez kilometr, omiń i on liczy w kilka sekund.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.