  • Data: 2011-04-08 11:08:39
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości news:inkqa1$1tb$1@node2.news.atman.pl...

    > Gdzie umieszczasz tą kolubrynę, że pomaga a nie przeszkadza w jeździe.

    Nie wiem gdzie Rafał umieszcza. Ja umieściłem po prawej stronie kierowcy
    (mniej więcej po środku szerokości kabiny, nad radiem) tak by górna
    krawędź była w moim polu widzenia tuż pod linią maski samochodu. Czyli tak
    jak np. Toyota umieszcza liczniki w niektórych jej pojazdach. W efekcie
    jest wyżej niż typowa fabryczna nawigacja, ale nie zasłania widoku na
    drogę i okolicę (a widok maski jest raczej mało istotny). A wlazło 10 cali.

    pzdr
    \SK