  • 61. Data: 2010-11-22 21:09:41
    Temat: Re: Co sądzicie o matizie?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 20:56:58 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > wyjeżdżać poza miasto. Jeśli sie okaże, że "złapie bakcyla", to kupie jej
    > coś większego, bezpieczniejszego i o wiele nowszego (pewnie jakąś alfę albo

    Nie kupisz. Bedzie skazana na małe i niebezpieczne, bo się juz przyzwyczai.
    No ale skoro bezpieczeństwo Twojej żony nie jest dla Ciebie wazne, to bierz
    szmatiza.
    --
    ___________ (R)

  • 62. Data: 2010-11-22 21:22:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    wiadomości news:c1.01.3NTgrR$JCb@mike.oldfield.org.pl...

> [...]
    > przyzwyczai.
    > No ale skoro bezpieczeństwo Twojej żony nie jest dla Ciebie wazne, to

    Skoro lepiej znasz moją żonę, ode mnie, to gratuluję. Poczucia humoru
    oczywiście.
    A ponieważ potrafisz tak autorytatywnie opisywać (cudzą!) przyszłość, to
    napisz jeszcze proszę, jakie numery wypadną w najbliższym losowaniu lotto,
    wtedy dostanie kamaza z dziewięcioma poduchami.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 63. Data: 2010-11-22 22:00:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 21:22:26 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Skoro lepiej znasz moją żonę, ode mnie, to gratuluję. Poczucia humoru
    > oczywiście.

    Nie sądzę, aby Twoja zona była jakimś ewenementem. Większość kobiet patrzy
    na inne kobiety, kupuje małe, 'damskie' autko, potem ma problemy w ruchu,
    bo małe nie daje poczucia bezpieczeństwa, więc jeździ zachowawczo, potem
    przychodzi czas na kolejne, więc z przyzwyczajenia kolejne małe, bo dyuzym
    to nie umiem, i stadko małych autek z przerażonymi kobietami za kółkiem sie
    powiększa i historia zatacza koło.
    Oczuwiście, Twopja żona może być wyjątkiem.

    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2010-11-23 08:02:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    wiadomości news:c1.01.3NThyh$JCf@mike.oldfield.org.pl...
> [...]
    > to nie umiem, i stadko małych autek z przerażonymi kobietami za kółkiem
    Hmmm, jakby to ująć... Napiszę tak - to nie jest mała, przerażona blondynka
    z twarzą na kierownicy i łokciami zgiętymi pod kątem 30 stopni. Prawo jazdy
    ma od kilkunastu lat, czyli od siedemnastego roku życia. Jeździła maluchem,
    corollą i okazjonalnie lancerem. Z traktorem i autobusem poradziłaby sobie,
    mimo, że chyba ich nie prowadziła (nie wiem jednak czy tak nie było, bo w
    tym wypadku wszystko możliwe ;-). Ooo, kilka razy prowadziła ponad
    trzydziestoletniego galanta (z 1987 r.) Przesiadka z większego na mniejszy i
    z mniejszego na większy to nie jest problem. Nigdy nie posiadała samochodu i
    dlatego, niezależnie do wcześniejszych doświadczeń, będzie jeździła tylko
    tym, co się jej spodoba.
    Ona po prostu CHCE matiza. Może przekonałbym ją do innego małego,
    "niekanciastego" z okrągłymi światłami (np. mini czy twingo), ale większe
    nie wchodzą w grę.
    Ze zmianą po roku czy dwóch nie będzie problemu, nie zarabiamy jak politycy
    czy aktorzy, ale wyraźnie powyżej średniej krajowej.
    > Oczuwiście, Twopja żona może być wyjątkiem.
    Ooo, nawet nie wiesz, jak bardzo jest wyjątkowa ;-)

  • 65. Data: 2010-11-23 09:20:16
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Co Ci zrobila, ze jej tak nie kochasz ?!
    > Jeszcze nic. Nie kocham jej "profilaktycznie".

    A Ona wie o tym?

    --
    Picasso

  • 66. Data: 2010-11-23 10:19:55
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Całe szczęście, że większość tak uważa, dzięki czemu wygodne i tanie w
    > eksploatacji auta sa tanie :D

    To nie o to chodzi kto co uważa tylko o to, ze skoro ktoś szuka auta
    wielkości matiza i za cztery tysiące to proponowanie mu mietka tylko dla
    tego że też kosztuje cztery tysiące jest z lekka bez sensu.

  • 67. Data: 2010-11-23 22:09:39
    Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ze zmianą po roku czy dwóch nie będzie problemu, nie zarabiamy jak
    > politycy czy aktorzy, ale wyraźnie powyżej średniej krajowej.

    Moja żona jeździła takim 6 lat. Bardzo zadowolona. Jako drugie auto w
    rodzinie polecam. Ten byl chyba joy ,z elektrycznymi przednimi szybami.
    Jedyna wada, to tylne błotniki, które jako zamknięte profile zaczęły
    korodować od środka. Blacharz zrobił i trzy lata jak drut. Dalej nie wiem.
    zx

  • 68. Data: 2010-11-23 22:18:34
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 23.11.2010 08:02, Yogi(n) pisze:
    > kilka razy prowadziła ponad trzydziestoletniego galanta (z 1987 r.)

    Zazdroszcze Ci. Masz idealna zone. Moja nie potrafi podrozowac w czasie. ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 69. Data: 2010-11-23 22:55:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > Zazdroszcze Ci. Masz idealna zone. Moja nie potrafi podrozowac w czasie.
    > ;)

    Masz rację, miał być 1977.
    Ale żona do pozazdroszczenia. Zdjęcia na priv ;-)

  • 70. Data: 2010-11-23 23:18:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak