  • 11. Data: 2012-11-08 10:04:45
    Temat: Re: Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 08 Nov 2012 09:37:05 +0100) ktos podajacy sie za Mikolaj Jopczynski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Na to pytanie Ci nie odpowiem.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 12. Data: 2012-11-08 10:20:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > No no no, bandziorem zrobilem z 3k i dalej jezdzi :P

    Aaa i to ten wyczyn jest, szacun :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-11-08 10:29:27
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-11-08 10:20, AZ pisze:

    > Aaa i to ten wyczyn jest, szacun :-)

    Ja nie twierdze, ze to wyczyn, to Wy twierdzicie, ze zabijam motorki :)

    M.

  • 14. Data: 2012-11-08 10:31:45
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-11-08 10:01, Monster pisze:

    > Odporny:-)Te 3kkm to był ten super przebieg co większość z nas w pół
    > życia robi? :-P

    Moze i odporny, moze po prostu mialem pecha z tedemkami ;)
    A co do przebiegu - nie wiem, nie mam skali porownawczej. Ale biorac pod
    uwage, ze zrobilem kolo 6-7k w 5 mcy, to malo to chyba nie jest.

    > Jeśli Ci się podoba,dla mnie ciekawszy od Bandita,a zresztą wszystko
    > jest ładniejsze od TDM.

    Prawde powiedziawszy, pierwsze co pomyslalem, jak go zobaczylem, ze to
    wiekszy bandzior;)
    Akurat pierwsza i 3 tedemka mi sie bardzo podobaja - ta pierwsza
    liftowana po modelu 92/93 juz sredniawo.

    Poza tym, wyglad akurat nie byl tak istotny, jak to, ze ciagnela od
    samego dolu do samej gory tak samo fajnie.

    M.

  • 15. Data: 2012-11-08 10:33:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Mikolaj Jopczynski napisał(a):
    > Ja nie twierdze, ze to wyczyn, to Wy twierdzicie, ze zabijam motorki :)

    E tam. Lepiej bys bloga zalozyl albo fejsa jakiegos i jest szansa ze
    trafisz na dzomonstera albo co :) Smiesznie jest, zwlaszcza z ta moca
    ktorej Ci ciagle brakuje :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 16. Data: 2012-11-08 10:33:54
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 10:30:38 UTC+1 użytkownik Mikołaj Jopczyński
    napisał:
    > to Wy twierdzicie, ze zabijam motorki :)

    Nie kojarzę, żeby ktokolwiek napisał kiedyś coś takiego, może przeoczyłem.
    Idzie na koło z gazu ta kawa?

    :)

  • 17. Data: 2012-11-08 10:36:44
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 10:32:57 UTC+1 użytkownik Mikołaj Jopczyński
    napisał:
    > A co do przebiegu - nie wiem, nie mam skali porownawczej. Ale biorac pod
    >
    > uwage, ze zrobilem kolo 6-7k w 5 mcy, to malo to chyba nie jest.

    Skoro nie masz skali porównawczej, to skąd taki wniosek?

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 18. Data: 2012-11-08 10:47:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > Ale biorac pod
    > uwage, ze zrobilem kolo 6-7k w 5 mcy, to malo to chyba nie jest.

    No i po czym Ci sie to wydalo ze to malo nie jest? Normalny przebieg jak
    na okazjonalnego jezdzca. Ja w 5 miesiecy tych sezonowych robie 25-30 kkm
    a wcale duzo nie jezdze. Zeby nie bylo - nie chodzi tu o licytowanie sie
    kto wiecej przejechal, tylko wyjechales wczesniej z tekstem ile to nie
    najechales w porownaniu do popierdolek na grupie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-11-08 10:49:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > E tam. Lepiej bys bloga zalozyl albo fejsa jakiegos i jest szansa ze
    > trafisz na dzomonstera albo co :) Smiesznie jest, zwlaszcza z ta moca
    > ktorej Ci ciagle brakuje :)

    Brak mocy weryfikuje wyjazd na pierwszy lepszy torek, nawet kartingowy :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-11-08 19:28:55
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    > E tam. Lepiej bys bloga zalozyl albo fejsa jakiegos i jest szansa ze
    > trafisz na dzomonstera albo co :) Smiesznie jest, zwlaszcza z ta moca
    > ktorej Ci ciagle brakuje :)

    A dla mnie smieszne jest, ze baki puszczasz bardziej prawym lub lewym
    posladkiem - ale nic mi do tego, i swoje smiesznosci zostawiam dla siebie.

    Mowie czego mi brakuje, co dla mnie jest wazne - dla Ciebie to smieszne,
    a dla mnie istotne.

    M.