  • 31. Data: 2012-12-06 20:14:56
    Temat: Re: Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Ha ha ha :)
    >
    > Raczej plan jest taki, zeby kupic, rozebrac, wyczyscic, uszczelnic,
    > przemalowac, i cieszyc sie na wiosne ;)

    Może innym razem... albo gdzieś indziej

    http://www.epix.net.pl/2012/12/smutna-informacja-pro
    sba-o-pomoc/

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2012-12-06 20:23:15
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 06/12/12 8:14 PM, Piotr Rezmer wrote:
    > Może innym razem... albo gdzieś indziej
    >
    > http://www.epix.net.pl/2012/12/smutna-informacja-pro
    sba-o-pomoc/

    O kurka wodna :|

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 33. Data: 2012-12-07 00:37:02
    Temat: Odp: Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Cieszyć sie na wiosnę... Taaa, chcesz rozśmieszyć Boga, powiedz mu o swoich
    planach.

    Mikołaju, a jak tam będziesz te łąki kwieciste objeżdźał na jakimś
    nieziemskim enduro, to uważaj na takiego małego rudzielca. To mój Brutus,
    zawsze gonił za motocyklem...

  • 34. Data: 2012-12-07 10:01:13
    Od: ursyn <u...@g...com>

    :(