  • 1. Data: 2012-11-04 12:53:28
    Temat: Problem z kawasaki ZX9R 98r
    Od: lordpszow <ewelina1305@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam mam problem z mym moto ... To moj pierwszy motocykl jest i gdy
    jezdze a motocykl zagrzeje sie do normalnej temperatury to jak dodaje gazu
    moto słabnie tak jak by go dusiło na postoju to z chodzi do tak wolnych
    obrotów ze prawie gaśnie :( nie wiem czym spowodowane to jest ale prosił
    bym o jakaś pomoc .... pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-11-04 13:01:40
    Temat: Re: Problem z kawasaki ZX9R 98r
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-04 12:53, lordpszow pisze:
    >nie wiem czym spowodowane to jest
    > ale prosił bym o jakaś pomoc .... pozdrawiam

    W dobrym tonie będzie sprzedać litra i kupić GS 500.

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-11-04 19:27:23
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "lordpszow" wrote...
> [...]
    > moto słabnie tak jak by go dusiło na postoju to z chodzi do tak wolnych
    > obrotów ze prawie gaśnie :( nie wiem czym spowodowane to jest ale prosił

    Czy teraz w szkołach to już nie uczą interpunkcji? O logikę chyba nie mam co
    pytać.

    --
    James

  • 4. Data: 2012-11-04 19:32:48
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    lordpszow pisze:
> [...]
    > wolnych obrotów ze prawie gaśnie :( nie wiem czym spowodowane to jest
    > ale prosił bym o jakaś pomoc .... pozdrawiam

    A jak tam jest z ssaniem? Ręczne czy automat? Jeśli ręczne, to może cały
    czas jest otwarte?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2012-11-05 09:02:47
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-04 19:32, Piotr Rezmer pisze:

    > A jak tam jest z ssaniem? Ręczne czy automat? Jeśli ręczne, to może cały
    > czas jest otwarte?

    Albo leja zaworki w gazniku ?

    pozdr
    newrom
    PS. pozartowalim.. a to przeciez kawasaki, na pewno nic takiego nie ma
    miejsca, no nie AZ ? ;)

  • 6. Data: 2012-11-05 09:18:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-05, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Albo leja zaworki w gazniku ?

    Albo som zatkane dysze.

    > PS. pozartowalim.. a to przeciez kawasaki, na pewno nic takiego nie ma
    > miejsca, no nie AZ ? ;)

    Oczywiscie. Szybko sie uczysz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-11-05 10:29:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-05 09:18, AZ pisze:

    > Albo som zatkane dysze.

    Chyba w chondzie!

    > Oczywiscie. Szybko sie uczysz.

    Dziekuje!

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2012-11-05 10:32:05
    Od: lordpszow <ewelina1305@_NOSPAM_vp.pl>

    Piotr Rezmer napisal

    > A jak tam jest z ssaniem? Ręczne czy automat? Jeśli ręczne, to może cały
    > czas jest otwarte?

    Ssanie ręczne jest nie jest cały czas otwarte tylko przy odpalaniu
    motocykla a gdy moto zimny jest to chodzi normalnie... nie sadze ze to
    problem z ssaniem ... pozdrawiam lordpszow

  • 9. Data: 2012-11-05 10:33:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-05, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Chyba w chondzie!

    No!

    > Dziekuje!

    Postawisz piwo za to, ze wyciagnalem Cie z tej wielkiej czarnej du^Hziury.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-11-05 11:46:23
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-05 10:32, lordpszow pisze:

    > Ssanie ręczne jest nie jest cały czas otwarte tylko przy odpalaniu
    > motocykla a gdy moto zimny jest to chodzi normalnie... nie sadze ze to
    > problem z ssaniem ... pozdrawiam lordpszow

    Jesli masz uszkodzona linke ssania to zaworek ssania moze sie zawieszac,
    dzwignie masz off ale ssanie jest wlaczone.
    Wykrec swiece i sprawdz jaki ma kolor i ogolny wyglad.

    pozdr
    newrom