  • 1. Data: 2012-11-07 13:16:27
    Temat: Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Mam mozliwosc tanio kupic calkiem ladnie wygladajaca kawe. Przemawia do
    mnie jej wielkosc - jednak mam spore obawy co do mocy - czy nie umre na
    nim z nudow...

    Co sadzicie o tych 2oo ?:)

    M.

  • 2. Data: 2012-11-07 13:30:19
    Temat: Re: Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Mikolaj Jopczynski napisał(a):
    > Co sadzicie o tych 2oo ?:)

    NTG
    pl.rec.humor, albo pl.rec.nudy

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2012-11-07 14:32:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > NTG
    > pl.rec.humor, albo pl.rec.nudy

    raczej pl.soc.zenada

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-11-07 16:09:40
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-11-07 13:16, Mikolaj Jopczynski pisze:
> [...]
    >
    > Mam mozliwosc tanio kupic calkiem ladnie wygladajaca kawe. Przemawia do
    > mnie jej wielkosc - jednak mam spore obawy co do mocy - czy nie umre na

    Na te dwa tygodnie powinno wystarczyć.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-11-07 19:16:24
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-11-07 16:09, Monster pisze:

    > Na te dwa tygodnie powinno wystarczyć.

    Ha ha ha :)

    Raczej plan jest taki, zeby kupic, rozebrac, wyczyscic, uszczelnic,
    przemalowac, i cieszyc sie na wiosne ;)

    M.

  • 6. Data: 2012-11-07 19:22:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-11-07 19:16, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Ha ha ha :)
    >
    > Raczej plan jest taki, zeby kupic, rozebrac, wyczyscic, uszczelnic,
    > przemalowac, i cieszyc sie na wiosne ;)
    >
    > M.
    Jak masz przy tym tyle roboty to nie będzie tanio w finale.
    Żeby cokolwiek ocenić fotę chociaż daj.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-11-07 19:36:30
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-11-07 19:22, Monster pisze:

    > Jak masz przy tym tyle roboty to nie będzie tanio w finale.
    > Żeby cokolwiek ocenić fotę chociaż daj.

    Nie nie nie - roboty nie ma nic - tylko ja chcialbym, zeby przed sezonem
    bylo idealnie, poza tym, podoba mi sie polaczenie pomaranczu z czarnym,
    a ze mam znajomego lakiernika ....

    Co do stanu technicznego - tutaj tez najpierw mechanik go obejzalby.

    Ale pytam o wlasciwowsci uzytkowe i trwalosc.

    M.

  • 8. Data: 2012-11-08 08:44:03
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 07 Nov 2012 19:36:30 +0100) ktos podajacy sie za Mikolaj Jopczynski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Co do stanu technicznego - tutaj tez najpierw mechanik go obejzalby.
    >
    > Ale pytam o wlasciwowsci uzytkowe i trwalosc.

    W Twoich rękach daje mu jakieś 2-3 tygodnie :)
    A co do tego modelu to jeździł nim kiedyś Rogal i się rozpisał tutaj na
    jego temat: http://www.rogal.riders.pl/motocykl.html

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2012-11-08 09:37:05
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-11-08 08:44, Piotr Klimek pisze:

    > W Twoich rękach daje mu jakieś 2-3 tygodnie :)

    No no no, bandziorem zrobilem z 3k i dalej jezdzi :P

    > A co do tego modelu to jeździł nim kiedyś Rogal i się rozpisał tutaj na
    > jego temat: http://www.rogal.riders.pl/motocykl.html

    Dzieki.
    Czyli ze co, brac jak bedzie ok technicznie?

    M.

  • 10. Data: 2012-11-08 10:01:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-11-08 09:37, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > No no no, bandziorem zrobilem z 3k i dalej jezdzi :P

    Odporny:-)Te 3kkm to był ten super przebieg co większość z nas w pół
    życia robi? :-P

    > Dzieki.
    > Czyli ze co, brac jak bedzie ok technicznie?
    Jeśli Ci się podoba,dla mnie ciekawszy od Bandita,a zresztą wszystko
    jest ładniejsze od TDM.

    --
    Tomek
    BMW R1100S