  • 21. Data: 2011-05-14 14:32:41
    Temat: Re: Co sadzicie o Renault Fluence?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 May 2011 14:07:43 +0200, Marcin Kiciński napisał(a):

    > A to jest stare Megane, czy może jakiś koreański Samsung ze zmienionym
    > znaczkiem?

    Pomerdałeś Fluence z Latitude.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2011-05-14 22:03:46
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-14 14:32, Waldek Godel pisze:

    > Pomerdałeś Fluence z Latitude.

    Faktycznie, SM5 to Latitude (czyli następca Safrane).

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 23. Data: 2011-05-14 22:17:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 May 2011 22:03:46 +0200, Marcin Kiciński napisał(a):

    > Faktycznie, SM5 to Latitude (czyli następca Safrane).

    Najśmieszniejsze jest to, że koreańcy sprzedają go od kilku lat arabusom,
    pod nazwą - niespodzianka - Safrane...
    http://www.renault-me.com/cars/newSafrane/overview.h
    tml

  • 24. Data: 2011-05-15 07:34:33
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-05-13 17:22, pawel pisze:
    > Co sadzicie o Renault Fluence, np. w porownaniu z Honda Civic? Jaka jest
    > awaryjnosc tego auta itd?
    > pawel

    Renault - od ponad 10 lat mamy na stanie co najmniej jedną Renówkę - to
    auta bardzo wygodne, trochę upierdliwie usterkowe i delikatne; raczej
    dla spokojnego kierowcy.
    Spokojnie można polecić dla kobiety, bądź nie nerwowego i bez zacięcia
    rajdowego faceta.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 25. Data: 2011-05-16 08:59:37
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-14 14:32, Waldek Godel pisze:
    > Pomerdałeś Fluence z Latitude.

    Renault Fluence to Samsung SM3, na niektórych rynkach występuje też jako
    Nissan Almera.
    Nic nie pomerdał.
    P.

  • 26. Data: 2011-05-16 09:07:06
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 14.05.2011 00:25, Mario pisze:

    > kurczę, komu Ty i Tomasz Gorbaczuk odpowiadacie? Chyba muszę mieć ludka
    > w killfile'u bo nie widzę tego posta. :-)
    > Ale sądząc po powyższym cytacie - nic straconego.

    koleś skasował wiadomość po tym jak się zorientował jakie głupoty