  • 51. Data: 2010-11-22 11:52:16
    Temat: Re: Co sądzicie o matizie?
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    > Znaczy ze Matiz bedzie w takim wypadku lepszy???????????

    Watpie, ale matiz ma chociaz poduche:)
    Chyba ze zona jest juz tak brzydka ze kirownica na twarzy nie zmieni
    zbyt wiele:) zart.

    A tak serio, wszystkie stare konstrukcje niestety niosa ryzyko.
    Nie wiem czy wogole pchalbym sie w auto za 4k..szczegolnie stare.
    Lepiej dolozyc tak do 10k i wtedy szukac.

  • 52. Data: 2010-11-22 12:19:19
    Temat: Re: Co s?dzicie o matizie?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-22 11:52, wchpikus pisze:
> [...]
    > Nie wiem czy wogole pchalbym sie w auto za 4k..szczegolnie stare.
    > Lepiej dolozyc tak do 10k i wtedy szukac.

    Taa, a jak już się ma 10k to nagle się okaże, że warto dołożyć drugie
    tyle i wtedy szukać. A potem, jeszcze raz to samo i wyjdzie nowe auto.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 53. Data: 2010-11-22 12:25:16
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Watpie, ale matiz ma chociaz poduche:)

    Mhmmmm, poduche która w tym przypadku zwieksza bezpieczenstwo
    "psychologiczne" chyba tylko ;-)
    Bo strefa zgniotu skonczy sie za ta poduszka....

  • 54. Data: 2010-11-22 13:22:41
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *wchpikus* w wiadomosci news:icdi10$81c$1@news2.ipartners.pl napisal(a):
> [...]
    > Nie wiem czy wogole pchalbym sie w auto za 4k..szczegolnie stare.
    > Lepiej dolozyc tak do 10k i wtedy szukac.

    Jesli ktos nie ma oporów to za polowe z 4kpln kupi 10-cio letnie auto które
    zapewni spore bezpieczenstwo podczas ewentualnej kolizji. Bedzie bilo na
    glowe Matiza, a i racji ceny auta mozna trafic egzemplarz bezwypadkowy,
    nawet z mala iloscia rdzy :)

    Pozdr

    PS. Dla mnie Polonez, bo o nim mowa, to bylo swietne auto miejskie :)

  • 55. Data: 2010-11-22 18:47:51
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale taki matiz wsiowy woził pewnie i cement i świniaka do punktu skupu.
    > Choć może i masz rację, ale te, które oglądałem, miały tak przegnite
    > progi, że wnętrze czy zawieszenie było drugoplanową sprawą ;-)

    Jest jeszcze jedna rzecz - na wsi nie zawsze drogi są solone. Faktycznie
    oglądając auta na wsi czasem dziw mnie bierze że 15 - letni polonez może
    nie mieć korozji, a spód nie odpada z 20-letniej łady. :)

    Nie trać nadziei. ;) Szukanie używanego auta to trudny proces.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 56. Data: 2010-11-22 19:44:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 01:05:47 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Wybacz, doprecyzowałem, skoro miałeś trudności ze zrozumieniem pierwotnej
    > wersji.

    Nie miałem.

    > Zwłaszcza, że poźniejsze koszty (naprawa, blacharka, etc.) mają się jak
    > 1:10. Albo 1:20.

    Tak, na korzyść mesia.

    --
    ___________ (R)

  • 57. Data: 2010-11-22 19:45:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 10:18:37 +0100, CeSaR napisał(a):

    > 124 bez wątpienia jest tych samych gabarytów co matiz, części takie same,
    > spalanie też, ubezpieczenie też i przebieg w aucie za 4000 też.
    > No podobieństwo wręcz udezajace.... Typowo miejskie autko.......

    Całe szczęście, że większość tak uważa, dzięki czemu wygodne i tanie w
    eksploatacji auta sa tanie :D

    --
    ___________ (R)

  • 58. Data: 2010-11-22 19:45:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 11:52:16 +0100, wchpikus napisał(a):

    > Watpie, ale matiz ma chociaz poduche:)

    I co Ci ona da?

    --
    ___________ (R)

  • 59. Data: 2010-11-22 20:56:58
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    Dziekuję wszystkim za opinie. Podsumowując: warto poszukać takiego w dobrym
    stanie, będę szukał dalej.
    Co do wątków pobocznych, to ja wiem, że to nie jest najbezpieczniejsze auto,
    ale w grę wchodzi wyłącznie MAŁE autko, dlatego wszelkie próby przekonywania
    spełzną na niczym. Co więcej, żeby nie było wątpliwości, ja wiem, że większe
    auta będa bezpieczne, nie o dyskusję nad tym chodzi w tym wypadku. Żona jest
    plastyczką, nie wsiądzie do czegoś, co się jej nie spodoba - i tyle ;-)
    Matizem pojeździ rok, może dwa, nie będzie wozić dzieci, nie będzie
    wyjeżdżać poza miasto. Jeśli sie okaże, że "złapie bakcyla", to kupie jej
    coś większego, bezpieczniejszego i o wiele nowszego (pewnie jakąś alfę albo
    lancera, bo te jej sie podobają. Ale za rok, a tym bardziej za dwa lata,
    bardziej podobać się jej może volvo albo mustang ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 60. Data: 2010-11-22 21:04:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Dziekuję wszystkim za opinie. Podsumowując: warto poszukać takiego w
    > dobrym
    No i dodam jeszcze, że żona jest ładna, nawet bardzo ładna. Drobna brunetka,
    świetna figura. Tylko uparta, bo to prawdziwa góralka. Niestety. Ale
    czasem - stety ;-)