  • Data: 2011-06-26 09:52:32
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu>

    > Pomijasz wypadki spowodowane nadmierną prędkością na drogach innych niż
    > wiejskie, a też się zdarzają.

    Prędkości na tych znakach nikt nie liczy więc nie ona jest nadmierna tylko
    jakaś faktyczna luźno mająca się do tej na znaku bo może znacznie mniejsza
    niż na znaku albo znacznie większa, zależy od warunków, umiejętności
    kierowcy, znajomości drogi. Prędkość na znaku jest miarą trudności drogi
    stąd ja bym np zastąpił te znaki prędkości trójkolorowymi znakami trudności.