  • Data: 2011-06-25 22:27:45
    Temat: Re: Co robiÄ? po nieprzyjÄ?ciu mandatu?
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iu5c79$48f$1@news.onet.pl...

    > Dowiedzieć się czegokolwiek od ciebie, to graniczy z cudem.
    > Pytam o co był oskarżony AŁ, a ty mi jakieś ogólne pierdoły wypisujesz. Co
    > to znaczy: wprowadzać swoje "widzi-mi-się"?

    Jesli nie wystarczają ci moje wyjasnienia to nic nie stoi na przeszkodzie,
    abys sobie sam poszukał w sieci szczegółów, skoro w ramach wsparcia osób
    niepełnosprawnych już cię wstepnie o istocie rzeczy poinformowałem, jak też
    dowiedziałeś się ode mnie, że te szczegóły tam są do odszukania. Nie mam
    obowiązku prowadzić cię za raczkę.

    >natomiast jesli >

    > Ciekawi mnie czy rozróżnisz obwinionego od oskarżonego. Najwyraźniej nie,
    > bo unikasz odpowiedzi na to pytanie jak ognia.

    Skoro nie masz o tej różnicy pojecia to po prostu zapytaj, a nie kręć.
    Ja już wcześniej w jednej z odpowiedzi Liwiuszowi odnosiłem się do tego, -
    skoro zabierasz głos to wypadałoby posty w tym watku przeczytać.
    Ale skoro nie potrafisz skorzystać np z Googli i nie wiesz, co to KPK i KPw
    SoW to w ramach wspomnianego wspierania osób niepełnosprawnych informuję, że
    :

    KPw SoW ,Art. 20. § 1. Obwinionym jest osoba, przeciwko której wniesiono
    wniosek o ukaranie w sprawie o wykroczenie.
    KPK, Art. 71.§ 2. Za oskarżonego uważa się osobę, przeciwko której wniesiono
    oskarżenie do sądu, a także osobę, co do której prokurator złożył wniosek o
    warunkowe umorzenie postępowania.