  • 21. Data: 2010-08-08 00:24:42
    Temat: Re: Co po Lanosie - Fiat Brava ?
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Się zgadzam, ale to nie jest awaryjność.
    > Chodzi mi o sytuację że auto pada w polu i ani rusz, bo elektryka, bo
    > elektronika, bo coś tam w silniku lubi się urwać.

    no to napisalem: "nie ma sie czego czepic". Zadne z moich i moich
    znajomych wloskich aut nie zawiodlo w trasie (no dobra - raz mi tipo
    stanelo po sltluczce pompa wtryskowa byla uszkodzona). Tak jak Ci inni
    pisali - okazyjnie to najczesciej kupisz padake. Naprawde warto
    zaplacic wiecej za dobry egzemplarz.

  • 22. Data: 2010-08-08 00:25:45
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > A co jest złego w Lanosie, że go nie chcesz?

    a ile razy jezdziles lanosem?

  • 23. Data: 2010-08-08 03:07:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin hamberg

    > a ile razy jezdziles lanosem?

    Kilka i za każdym razem miałem wrażenie, że każda jego część działa
    osobno, z jej myśli chodzą własnymi torami.

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-08-08 08:47:56
    Od: formerLanoser <4...@g...com>

    On 8 Sie, 00:24, hamberg wrote:

    > Tak jak Ci inni
    > pisali - okazyjnie to najczesciej kupisz padake. Naprawde warto
    > zaplacic wiecej za dobry egzemplarz.

    Ale ja nie chce nic kupić okazyjnie ani emocjonalnie. Jestem wydaje mi
    sie ze jestem swiatła osoba , jezdzilem od malucha do E-klasy,
    zwiedziłem 30 krajów na 5 kontynentach. Wiem też jak wyglądają zakupy
    auta w Polsce ;-). Chodzi mi tylko o cechy marki, czy np. Brava to cos
    o awaryjnosci Alfa Romeo (pewnie też mit). Nie musisz mi tłumaczyć
    kolego całego procesu zakupu. Akurat w tym roku mam taki budżet na
    auto, który właśnie powstał ze sprzedaży odziedziczonego poobijanego
    Lanosa. Potrzebuje na szybko cos nielanosowatego i nieskodowatego,
    minimalnie reprezentacyjnego, by bezawaryjnie przejezdzilo
    przynajmniej rok, co potem niewazne. Z samochodów ktore sa osiagalne z
    polskich salonow i mało sie z wyglądu zestarzaly podoba mi sie też
    Xsara. (za te sumę z '97). Jesli trzeba to zejde z rocznika, byle
    przejezdzilo rok.

    pozdrawiam,

  • 25. Data: 2010-08-08 09:37:40
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Potrzebuje na szybko cos nielanosowatego i nieskodowatego,
    > minimalnie reprezentacyjnego, by bezawaryjnie przejezdzilo
    > przynajmniej rok, co potem niewazne.

    Brałeś pod uwagę Clio II?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2010-08-09 07:28:58
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-08-07 01:45, hamberg pisze:

    > BTW - escort to masakra jesli chodzi o jakosc powlok antykorozyjnych.
    > Obejrzyj kilka - i sie nagle okaze ze wszystkie pordzewiale albo
    > dopiero co robione. Zdecydowanie astra albo brava

    no no a w bravie gnijące progi i podłoga to też nie rzadkość.

  • 27. Data: 2010-08-09 10:03:30
    Od: formerLanoser <4...@g...com>

    On 8 Sie, 09:37, "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    wrote:

    > Brałeś pod uwagę Clio II?
    >
    > Pozdrawiam

    Witam,

    tak, tylko ze chce jeszcze przeprowadzkę tym autem zrobić do innego
    miasta (bez mebli oczywiscie :-), ciuchy itp.)

    pozdrawiam,

  • 28. Data: 2010-08-09 10:11:56
    Od: formerLanoser <4...@g...com>

    On 6 Sie, 19:43, formerLanoser <4...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > co kupić za 6000 zł, rocznik 1999-2000, min.czterodrzwiowy, od
    > pierwszego właściciela z polskiego salonu, o awaryjności Lanosa lub
    > mniejszej, pojemność do 1300 ccm, znany z umiarkowanego spalania,
    > jeśli z większego to +LPG.

    Ryzyk fizyk, za te pieniadze mozna sie pobawic.

    Wziąłem krajowego Lancera 1.3 '98, wspomaganie, poduszka, szyby.
    Mam mieszane uczucia. Spełniał moje wymagania techniczne i
    reprezentacyjnosci. I juz po 500 km załuje ze nie Xsare :-)

    Daje mu rok, jak mnie wkurzy to szybciej ;-)

    Dziekuje Grupowiczom za pomocne wypowiedzi.

    pozdrawiam,

  • 29. Data: 2010-08-09 14:09:17
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > no no a w bravie gnijące progi i podłoga to też nie rzadkość.

    chyba zartujesz sobie...

    Jak brava byla bita to znajdziesz rdze. Tak sie sklada ze mam jedna z
    97 roku i nie ma rdzy. Nie masz tez rdzy na innej ktora znam. Co
    wiedze - w Tipo z 91 nie bylo problemow z korozja progow.

    Poza uno to wloskie auta nie rdzewieja a juz porownywanie tego z
    fordami... ech

  • 30. Data: 2010-08-09 14:13:49
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ale go nie sprzedajesz teraz?
    > Wg mnie auta ludziska się pozbywają do komisów i ogólnopolskich ogłoszeń
    > jak one szwankują i mają już ich serdecznie dość
    > Ci co są ze swoich wozideł zadowoleni jeżdżą nimi długo , a potencjalny
    > nabywca znajduje się w okolicy.
    > W tym wątku rozważamy zakup spośród mnóstwa niechcianych aut

    to prawda, nie sprzedaję bo jestem w takiej sytuacji finansowej jakiej
    jestem, ale gdybym miał kasę na nowsze to bym go sprzedał - choć nie bez
    sentymentu,
    natomiast zgadzam się, że samochody tzw pewne mają swoich kupców, czasem
    ktoś ze znajomych do mnie dzwoni czy nie sprzedaję swojego bo jakby co to
    oni są chętni,

    brat