    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co po Lanosie - Fiat Brava ?
    Date: Mon, 9 Aug 2010 14:13:49 +0200

    > Ale go nie sprzedajesz teraz?
    > Wg mnie auta ludziska się pozbywają do komisów i ogólnopolskich ogłoszeń
    > jak one szwankują i mają już ich serdecznie dość
    > Ci co są ze swoich wozideł zadowoleni jeżdżą nimi długo , a potencjalny
    > nabywca znajduje się w okolicy.
    > W tym wątku rozważamy zakup spośród mnóstwa niechcianych aut

    to prawda, nie sprzedaję bo jestem w takiej sytuacji finansowej jakiej
    jestem, ale gdybym miał kasę na nowsze to bym go sprzedał - choć nie bez
    sentymentu,
    natomiast zgadzam się, że samochody tzw pewne mają swoich kupców, czasem
    ktoś ze znajomych do mnie dzwoni czy nie sprzedaję swojego bo jakby co to
    oni są chętni,

    brat