  • 61. Data: 2009-09-08 07:14:18
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fv pisze:

    > Wysoki środek ciężkości pomaga (vide BMW 1200 czy nieco niższy Z750)

    W czym pomaga ?

    > ale czasem też w mieście przeszkadza.

    Na zakretach tez przeszkadza.

    > Natomiast niska masa ma tylko zalety jeśli chodzi o poręczność. Czy nie?

    Nie. Niska masa jest fajna gdy sie wypierdolisz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 62. Data: 2009-09-08 07:24:04
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuczu wrote:

    > W czym pomaga ?

    W kierowaniu? No nie wiem, zgubiłem się. Tak dokładniej to wiem tylko, że enduro
    jeździło mi się
    łatwiej niż np. GS500. I jeszcze że kolega co ma BMW 1150 GS bardzo sobie chwali
    ogólną "łatwość"
    tego motocykla (ciężkiego przecież).

    > Nie. Niska masa jest fajna gdy sie wypierdolisz.

    Acha. A jakie ma minusy niska masa jeśli chodzi o poręczność? Może niska masa nie
    przekłada się na
    poręczność, tylko ogólnie lekkie motocykle są budowane tak aby były poręczne? A może
    chrzanię ogólnie?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 63. Data: 2009-09-08 07:32:02
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    fv napisał(a):
    > A może chrzanię ogólnie?

    e no co ty...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 64. Data: 2009-09-08 07:32:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fv pisze:

> [...]
    przekłada się na
    > poręczność, tylko ogólnie lekkie motocykle są budowane tak aby były poręczne? A

    Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla.

  • 65. Data: 2009-09-08 08:28:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla.

    ale w miescie zdarza sie czasem na skreconym kole, ze trza przytrzymac
    mocniej motocykl stojąc. cieższy trudniej przytrzymac, a geometria jest
    tu szczególem.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 66. Data: 2009-09-08 08:33:34
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > ale w miescie zdarza sie czasem na skreconym kole,

    No chyba w Stolycy. My mamy same proste.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 67. Data: 2009-09-08 08:52:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > No chyba w Stolycy. My mamy same proste.

    ale brukowane. u nas jest asfalt.

  • 68. Data: 2009-09-08 09:18:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > u nas jest asfalt.

    rasista!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 69. Data: 2009-09-08 10:09:52
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla.

    A szerokosc kierownicy (bez X-Boxa oczywiscie) lub opon nie jest wazna?

    weFAQ&v=qvj

  • 70. Data: 2009-09-08 10:21:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > A szerokosc kierownicy (bez X-Boxa oczywiscie) lub opon nie jest wazna?

    nie wiem jak z szerokością, ale wygląda na to, że wysokość jest baaardzo
    ważna.