-
31. Data: 2009-09-07 08:40:28
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:39:00 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos
>> przyzwyczajonego
>> do R4 moze byc nieprzyjemna?
>
> Ten konkretny silnik. Szarpie strasznie, wibruje jeszcze gorzej, strach
> robic cokolwiek z manetka w zakrecie, bo krzywa momentu musi byc naprawde
> krzywa;)
OK, nie jezdzilem wiec sie nie wypowiadam. Chcialem po prostu
doprecyzowac.
>> Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV
>> stwierdzil, ze czul sie jakby jechal na wirujacej pralce :)
>
> Nieno, 650 jest zajebista:)
A 1000 jest o jakies 50 koni bardziej zajebisty :)
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/
-
32. Data: 2009-09-07 08:53:06
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
As pisze:
> Jest ktoś na forum wyższy niż 185cm kto jeździ B12?
> Przyznać się proszę. Jak wygoda?
nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o
wymiary. ja mam 178cm i dla mnie było zajebiście.
--
gildor
wdowiec... motocyklowo
-
33. Data: 2009-09-07 08:54:36
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
As pisze:
> Porównałem sobie wymiary motorów, tak z ciekawości... Wychodzi na to, że CB
> 500 to całkiem duży motor ;-)
Ty weź jeszcze ciężar pod uwagę.
--
gildor
wdowiec... motocyklowo
-
34. Data: 2009-09-07 08:58:10
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: As <o...@o...eu>
gildor wrote:
> As pisze:
>> Jest ktoś na forum wyższy niż 185cm kto jeździ B12?
>> Przyznać się proszę. Jak wygoda?
>
> nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o
> wymiary. ja mam 178cm i dla mnie było zajebiście.
Jak by nie było 9cm robi różnicę i to mnie zastanawia... B12 ma trochę inne
wymiary niż B6, jest kapkę wyższy.
Na cebuli po dwóch godzinach mam już lekko dość, następny moto powinien być
kapkę wygodniejszy....
Ja wiem, że z linkowaniem do ścigacza to tu różnie jest ale to ciekawy
wątek:
http://forum.scigacz.pl/about17948-0-asc-0.html
pozdr. ;-)
--
AS
-
35. Data: 2009-09-07 09:01:03
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Kuczu <q...@g...com>
gildor pisze:
> nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o
> wymiary.
Nieprawda. B12 jest ciut wiekszy. Ma wyzsza rame i dluzszy wahacz.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
36. Data: 2009-09-07 09:14:12
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: fv <f...@c...com>
Piotr Klimek wrote:
> Dnia (Mon, 07 Sep 2009 09:40:18 +0200) ktos podajacy sie za fv
> wyklawiaturowal co nastepuje:
>
>>>> Może chodziło o znakomitego SV 1000?
>>> Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo?
>> Jak przy każdym suzuki: największą zaletą jest cena. Dodatkowo jednak mamy świetny
silnik,
>> niezawodność i uniwersalność. I niesamowite możliwości tuningu.
>
> Moglbys cos wiecej napisac o tym tuningu? Co w nim jest takiego czego nie
> ma w innych motocyklach w kwestii tuningu?
Przepraszam, porównywałem SV1000 do motocykli klasy 600, tylko zapomniałem o tym
napisać.
Zaletą większości dobrych "litrów" jest dostępność części:
- do silników
- do zawieszeń
- siedzeń
- i innych fajnych bajerów
Przykładowo do SV1000 każda szanująca się firma tuningowa posiada cały katalog
części. Podobnie do
Bandita 1200.
Mniejsi bracia mają szczęście, jeśli pojawi się wydech dedykowany do danego modelu.
Oprócz tego, ze względu na dziedzictwo po TL, z esfałki można wycisnąć sporo
dodatkowych koników.
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
37. Data: 2009-09-07 09:16:54
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Kuczu pisze:
> gildor pisze:
>
>> nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o
>> wymiary.
>
> Nieprawda. B12 jest ciut wiekszy. Ma wyzsza rame i dluzszy wahacz.
ooo wszechwiedzący, niech Ci będzie :)
--
gildor
wdowiec... motocyklowo
-
38. Data: 2009-09-07 09:17:30
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: fv <f...@c...com>
gildor wrote:
> As pisze:
>> Porównałem sobie wymiary motorów, tak z ciekawości... Wychodzi na to,
>> że CB 500 to całkiem duży motor ;-)
>
> Ty weź jeszcze ciężar pod uwagę.
Hę? Podobno ciężar nie ma znaczenia, nawet w mieście...
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
39. Data: 2009-09-07 09:20:18
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
fv pisze:
> gildor wrote:
>> As pisze:
>>> Porównałem sobie wymiary motorów, tak z ciekawości... Wychodzi na to,
>>> że CB 500 to całkiem duży motor ;-)
>> Ty weź jeszcze ciężar pod uwagę.
>
> Hę? Podobno ciężar nie ma znaczenia, nawet w mieście...
a na parkingu?
--
gildor
wdowiec... motocyklowo
-
40. Data: 2009-09-07 09:28:56
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Kuczu <q...@g...com>
gildor pisze:
> ooo wszechwiedzący, niech Ci będzie :)
Nie wszechwiedzacy tylko mialem do czynienia i z B6 i z B12. Zarowno w
wersji Cult jak i Pop. Silnik B12 jest wyzszy niz w B6 i wymaga wiekszej
ramy. Takze wahacz jest inny. Co ciekawe B12 jest dluzszy o 1 cm przy
rozstawie osi krotszym o 1 cm :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/