  • Data: 2009-09-08 07:24:04
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:

    > W czym pomaga ?

    W kierowaniu? No nie wiem, zgubiłem się. Tak dokładniej to wiem tylko, że enduro
    jeździło mi się
    łatwiej niż np. GS500. I jeszcze że kolega co ma BMW 1150 GS bardzo sobie chwali
    ogólną "łatwość"
    tego motocykla (ciężkiego przecież).

    > Nie. Niska masa jest fajna gdy sie wypierdolisz.

    Acha. A jakie ma minusy niska masa jeśli chodzi o poręczność? Może niska masa nie
    przekłada się na
    poręczność, tylko ogólnie lekkie motocykle są budowane tak aby były poręczne? A może
    chrzanię ogólnie?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL