  • Data: 2009-09-07 07:40:18
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam wrote:

    > Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo?

    Jak przy każdym suzuki: największą zaletą jest cena. Dodatkowo jednak mamy świetny
    silnik,
    niezawodność i uniwersalność. I niesamowite możliwości tuningu.

    > Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w
    > nim zmienili, to ja bym wolal cokolwiek innego;)

    Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury.

    PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze
    pamiętam
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL