  • Data: 2009-09-07 08:58:10
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: As <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    gildor wrote:

    > nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o
    > wymiary. ja mam 178cm i dla mnie było zajebiście.

    Jak by nie było 9cm robi różnicę i to mnie zastanawia... B12 ma trochę inne
    wymiary niż B6, jest kapkę wyższy.

    Na cebuli po dwóch godzinach mam już lekko dość, następny moto powinien być
    kapkę wygodniejszy....

    Ja wiem, że z linkowaniem do ścigacza to tu różnie jest ale to ciekawy
    wątek:
    http://forum.scigacz.pl/about17948-0-asc-0.html

    pozdr. ;-)
    --