  • Data: 2009-09-07 08:33:47
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:03:41 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A zatem opracowali zupelnie nowy silnik? Na SV 1000 nie jezdzilem -
    > przyznaje, ale...

    Ekspertem nie jestem, ale z tego co mi wiadomo to znacznie zostalo
    zmienione sterowanie wtryskami. Na TLu nie mialem niestety okazji sie przejechac.

    > na TL'ce tak. I silnik zupelnie mi nie odpowiadal.

    Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos
    przyzwyczajonego
    do R4 moze byc nieprzyjemna? Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV
    stwierdzil, ze czul sie jakby jechal na wirujacej pralce :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/