  • Data: 2009-09-06 21:11:10
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: As <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Radek Orłowski wrote:

    > Na pewno ma. Super silnik ale wymiary samego B12 praktycznie takie jak B6.
    > Przy moim wzroście 188 i słusznej wadze na B12 czułem się źle a na XJR
    > 1300 tak, jakby była robiona na wymiar :) podobnie jak ZRX 1200
    > (aczkolwiek subiektywnie mibardziej odpowiada XJR).

    A to bardzo cenna uwaga, a mamy prawie taki sam wzrost.
    Z porównania B6 vs B12 wynika, że rzeczywiście - wymiary są dość podobne:
    http://www.scigacz.pl/Suzuki,Bandit,650,i,Bandit,125
    0,rewolucja,czy,ewolucja,2655.html

    Niestety, nie miałem do czynienia w realu z B12, tylko z mniejszym bratem :(
    Jest kilka testów B12, gdzie bardzo chwali się pozycję za kierownicą wręcz
    sugerując, że da się tym ciągnąć 1000km bez większego zmęczenia.

    pozdr
    --
    AS