  • 1. Data: 2002-05-09 20:08:56
    Temat: Co po 31sierpnia?
    Od: kulka <k...@N...net>

    Ello,

    Mam ponowne pytanie odnośnie "promocji" TP SA.
    A w zasadzie odnośnie tego co okresie promocyjnym czyli po 31 sierpnia.

    Mówi się, że raczej nie będzie wyboru - przyjmuje nowe warunki albo nie
    i umowa zostaje rozwiązana.

    Ale czy to aby nie jest robienie paniki?
    Udało się komus powyższe potwierdzić?
    Znalazł ktoś coś oficjalnego na ten temat?

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 2. Data: 2002-05-10 11:32:12
    Temat: Re: Co po 31sierpnia?
    Od: "Gelo" <g...@p...fm.wytnij>

    > Ale czy to aby nie jest robienie paniki?
    > Udało się komus powyższe potwierdzić?
    > Znalazł ktoś coś oficjalnego na ten temat?

    moze jeszcze dla ulatwienia podasz o jaka promocne ci chodzi ????

  • 3. Data: 2002-05-10 15:07:52
    Od: vrv <v...@a...pl>

    spij spij

  • 4. Data: 2002-05-10 16:26:33
    Od: kulka <k...@N...net>

    "Gelo" <g...@p...fm.wytnij> napisał w wiadomoœci news:abg452$sva$1
    @news.tpi.pl:

    > moze jeszcze dla ulatwienia podasz o jaka promocne ci chodzi ????

    Sorki - a promocyjne przejście na usługę FR/ATM.

    Ale myślę, że reszta wiedziała o jaką promocję chodzi:-)

    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2002-05-13 13:58:34
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    Źle myślisz.

    Paweł Pluta

    --
    - Is life always like this or only when you're a child?
    - Always like this.