  • 1. Data: 2002-05-09 17:39:48
    Temat: Jak to sie TPSA zmienila
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Od paru miesiecy mam Neostrade. W sobote padlo mi lacze. Modem
    zachowuje sie mniej wiecej tak, jakby sie przegrzewal. Po pewnym
    czasie, o ile w ogole sie zsynchronizuje, wszelkie oznaki zycia
    lacznie z lampkami ustaja. Zadzwonilem do infolinii, co z tym
    fantem zrobic. Po paru minutach odpowiedzi na pytania w stylu
    'czy restartowal Pan komputer?' 'a moze to wlacznik z tylu
    terminala?' Pan dal za wygrana i wyslal reklamacje, mowiac mi,
    ze moze dzis jeszcze kogos w swoim BOK od Neo zastane. Byla
    sobota wiec jasne, ze nikt nie odebral, zaczalem dobijac sie
    w poniedzialek, za kazdym razem z tym samym skutkiem - glucho.
    W koncu dzis, czyli w czwartek, zadzwonilem prosto do BOK i
    poprosilem pania, zeby poszla do tego zakichanego pokoju i
    dala mi do telefonu kogos od Neostrady. Pracownicy oczywiscie
    tam sa, tylko widocznie im sie telefonow odbierac nie chce, no
    bo po co? Dowiedzialem sie, ze "jest duzo chetnych" i dlatego
    mam czekac cierpliwie. Minelo 6 dni od awarii, nikt do mnie nie
    dzwonil, numeru do technika nie dostalem, nic sie nie dowiedzialem,
    lacza nie ma, sama radosc. Jak mi jeszcze ktos bedzie probowal
    wmowic, ze w TPSA cokolwiek sie zmieni, to go wysmieje. Moze
    jak w koncu zaczna miec straty i personel zrozumie, ze to nie
    Abonenci sa dla nich, tylko odwrotnie...

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound?"

  • 2. Data: 2002-05-09 20:07:31
    Temat: Re: Jak to sie TPSA zmienila
    Od: "Dwach" <d...@i...net.pl>

    dzwon do regionalnego biura obslugi abonenta, jest w kazdym bylym miescie
    wojewodzkim, mowisz jaki masz problem, mowisz kto Cie olewal (musisz znac
    nazwiska) i sprawa jest zalatwiona a winni ponosza konsekwencje

    powaznie, mialem podobna sytuacje w gdansku, babke wywali z lokalnego NOKu
    (tam teraz w TPSA czekaja zeby tylko kogos wylac bo w wakacje maja byc
    grupowe zwolnienia), sprawa sie wyjasnila a ja bylem zadowolony

    niestety tu trzeba odrobine tzw. "wkurwu" zeby cos w TPSA zalatwic, bo jak
    bedziesz sobie dzwonil to... nabijesz sobie jedynie impulsow

    d.

    Uzytkownik "Tomasz Jarzynka" <t...@C...cpi.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2002-05-10 08:46:35
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    ja czekalem 2 tygodnie na naprawe SDI, wiec lepiej uzbroj sie w cierpliwosc
    dzwonilem chyba z 7 razy i za kazdym razem mi mowili ze jutro albo pojutrze

  • 4. Data: 2002-05-10 09:15:40
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Dwach wrote:

> [...]
    >
    > niestety tu trzeba odrobine tzw. "wkurwu" zeby cos w TPSA zalatwic, bo jak
    > bedziesz sobie dzwonil to... nabijesz sobie jedynie impulsow

    Nie jest tak zle. Dzis przyszli "znajomi" technicy, wiec czas oczekiwania = 7 dni.
    W regulaminie jest napisane, ze maja 30, dlatego wszystko tak sie wlecze. I
    dodatkowo na centrali jest teraz ponoc jedna kobita od polpaku, sdi i neo i
    dlatego telefonow nie odbiera. Mnie to nie zadowala ("a co mnie to k*a obchodzi?"),
    ale jestem to w stanie zrozumiec

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "Brain: The apparatus with which we think that we think."

  • 5. Data: 2002-05-10 11:53:36
    Od: "Przemyslaw F." <p...@n...irc.pl>

> [...]
    >

    > ponoc jedna kobita od polpaku, sdi i neo i
    > dlatego telefonow nie odbiera. Mnie to nie zadowala ("a co mnie to k*a
    Nie sadze zeby jedna :)
    To po pierwsze pozatem polpak nie ma nic wspolnego z neo i sdi moze tylko ze
    dziala na ich laczach :)
    A co do obslugi klienta naucz sie jednego idz do boku i zroob dym moment cie
    obnsluza :)
    A najlepije przy okienku wyraz swoje poglady glosno o usludze wtedy masz 100
    % na dobre i sprawne dzialanie.
    Przemek

  • 6. Data: 2002-05-10 13:52:18
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Fri, 10 May 2002, Przemyslaw F. wrote:

> [...]
    > dziala na ich laczach :)
    > A co do obslugi klienta naucz sie jednego idz do boku i zroob dym moment cie

    do boku?
    we Wroclawiu najwiekszy bok na Purkyniego jest otwarty od 8 do 14, tylko w
    srode do 17.
    to jest bok?
    ludzie sie musza zwalniac z pracy, zeby cokolwiek zalatwic.
    a jak wyglada jeden dzien, kiedy jest dluzej otwarte, to chyba latwo sobie
    wyobrazic...

    pozdrawiam/regards

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 7. Data: 2002-05-11 14:36:44
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Czego ty wymagasz SDI miałem założone w Lipcu a doprosiłem sie o
    "aktywacje"/zapłaciłem 100% wszystkich opłat/ dopiero we wrześniu (no dobra
    30 sierpień)