  • 1. Data: 2002-05-10 12:54:43
    Temat: SDI - Legionowo
    Od: "MB" <m...@t...pl>

    Witam

    Postanowilem zalozyc sobie lacze stale, mieszkam w LEGIONOWIE, wiec po
    rozeznaniu, na placu boju pozostalo tylko SDI.

    Pytanie:
    Czy Ktos ma jakies doswiadczenia/przejscia nt. dzialania/awaryjnosci SDI na
    terenie Legionowa?

    macb

  • 2. Data: 2002-05-10 14:03:28
    Temat: Re: SDI - Legionowo
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 10 May 2002 12:54:43 +0000 (UTC), "MB" <m...@t...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Pytanie:
    >Czy Ktos ma jakies doswiadczenia/przejscia nt. dzialania/awaryjnosci SDI na

    Tak. Ja mam. Negatywne. Tzn. jest dostępne wyłącznie w centrali
    774xxx. Na dodatek nie ma wolnych modemów. Przynajmniej nie było
    kilkanaście minuit temu. A staram się o SDI (bo to jedyna możliwość w
    Legionowie) od ponad roku.

    Zdrówko

    --
    Maciek 'Babcia' Dobosz
    Warszawski Klub Paintballowy "Ranger"

  • 3. Data: 2002-05-10 15:21:29
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Maciek \"Babcia\" Dobosz wrote:

> [...]
    > 774xxx. Na dodatek nie ma wolnych modemów. Przynajmniej nie było
    > kilkanaście minuit temu. A staram się o SDI (bo to jedyna możliwość w

    Namow jakas firme providerska, by upozorowala zainteresowanie
    Twoim osiedlem. Do mnie zjawila sie taka firma z ulotkami etc. i
    natychmiast dostalem telefon od TPSA, czy nadal chce to SDI (czekalem
    2 lata).

    --
    SUSPENSOR: Sekundär (niedrig-lassen Sie) ab, Phase eines Holtzman
    Feldgenerators. Er annulliert Schwerkraft innerhalb bestimmter

  • 4. Data: 2002-05-11 10:57:35
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD
    <a...@v...ci.uw.edu.pl> wrote:

> [...]
    > Twoim osiedlem. Do mnie zjawila sie taka firma z ulotkami etc. i
    > natychmiast dostalem telefon od TPSA, czy nadal chce to SDI (czekalem

    Hehe. Ja w sierpniu złożyłem podanie o SDI, odmowa z braku warunków
    technicznych, w lutym (zeszłego roku) ruszyło Chello, i pan z TPSA zadzwonił
    do mnie spytać, czy nadal jestem zainteresowany SDI... dokładnie tego dnia,
    kiedy monter z Chello przyszedł podpiąć :->
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 5. Data: 2002-05-13 13:59:15
    Od: radi <r...@N...klosz.art.pl>

    "MB" <m...@t...pl> wrote in news:abgeul$4fl$1@news.tpi.pl:

    > Pytanie:
    > Czy Ktos ma jakies doswiadczenia/przejscia nt. dzialania/awaryjnosci
    > SDI na terenie Legionowa?

    uhum, dziala, nawet sie od jakiegos czasu nie sypie (drzewiej,
    problemy sie zdarzaly).
    zazwyczaj jak cos niedomaga, to powodem sa problemy w nadrzednym,
    warszawskim wezle polpaku.
    a dziala z szybkoscia przyzwoita, czyli nasycenie lacza 'pod korek'
    daje sie zazwyczaj osiagnac. w kazdym razie na tyle na ile kochany
    Polpak-T daje ;) ("dawac wedlug mozliwosci, brac wg. potrzeb").

    --

    elmer radi radisson. irc: #radiostacja ; #polishscene ; icq: 3190852
    * RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>radiostacja.pl

  • 6. Data: 2002-05-13 13:59:22
    Od: radi <r...@N...klosz.art.pl>

    Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> wrote in

> [...]
    > Twoim osiedlem. Do mnie zjawila sie taka firma z ulotkami etc. i
    > natychmiast dostalem telefon od TPSA, czy nadal chce to SDI (czekalem

    hmm, sadzisz/sadzicie, ze ktos bedzie chetnie ryzykowal w ten sposob
    zyskanie miana niesolidnego oferenta, obiecujacego w ten sposob gruszki
    na wierzbie?
    no,chyba ze go namowicie zeby od razu realizowal oferte ;)

  • 7. Data: 2002-05-16 15:45:04
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD" napisali:

> [...]
    > etc. i
    > natychmiast dostalem telefon od TPSA, czy nadal chce to SDI

    Potwierdzam, ze ten numer zazwyczaj pomaga. Ja niecałe dwa lata temu
    zrobiłem dokładnie jak piszesz - wtedy providerem dla sieci
    osiedlowej miał być ś.p. Formus. Poszły ulotki, (bylo nawet sporo
    chetnych) i w sumie gdyby nie zbańczenie Formusa projekt doszedłby do
    skutku. TPSA natomiast w ciagu niecałych 2 miesiecy od powziecia
    wiadomości co wyprawiamy na osiedlu, na którym nomen omen mieszka
    byly prezes TPSA, wymieniła centrale i postawila połki z SDI.
    Chodzili i prosili sie zeby wziać.
    No to wziałem, a wczesniej oczywiscie słynne BMT...

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 8. Data: 2002-05-18 00:48:41
    Od: birski <b...@k...net.pl>

    MB wrote:

> [...]
    >
    > Pytanie:
    > Czy Ktos ma jakies doswiadczenia/przejscia nt. dzialania/awaryjnosci SDI na

    Co do Legionowa to jest spotkanie w scenie 210 20.05(poniedziałe) o 19.
    Ciekawe czy to znowu jakiś SOS sie postanowił dobić??