  • Data: 2010-02-03 22:22:44
    Temat: Re: Co o tym myslicie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Feb 2010 21:59:49 +0100, peter wrote:
    >Post chyba bardziej na grupe o psychologii.
    >Bylem teraz kilka dni w holandii i tam jezdzi sporo nowych astonow, duzo
    >zabytkowych drogich fur, sporo maybachow itp. Bylem z kolega, ktory to za
    >kazdym razem jak zobaczyl gdzies na postoju jakis drogi samochod, pozowal
    >obok i kazal robic sobie foty. Niby nic takiego ale facet ma 32 lata.
    >Przyznam szczerze ze troche mi wstyd bylo. Co kieruje takimi ludzmi? Malo
    >tego, mam jeszcze kilku takich kolegow. Czy to pora na zmiane znajomych ?

    Co warci ci znajomi to chyba wiesz lepiej niz my.

    A kolega .. moze go stac i sobie kupi, tylko chcial zobaczyc przy
    ktorym sie prezentuje najlepiej :-)

    J.
    P.S. z mlodziezowych lat, gdy jeszcze samochod kosztowal fortune, to
    mi utkwilo takie zdjecie - na pierwszym planie grupa, a kolega sie
    sprytnie ustawil na drugim planie i siega kluczykiem do drzwiczek ..