  • Data: 2010-02-03 22:41:22
    Temat: Re: Co o tym myslicie
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hkco44$tij$...@n...onet.pl...
    > Post chyba bardziej na grupe o psychologii.
    > Bylem teraz kilka dni w holandii i tam jezdzi sporo nowych astonow, duzo
    > zabytkowych drogich fur, sporo maybachow itp.

    To strasznego fuksa miales bo ja przez 5 dni widzialem z fajniejszych aut
    jedno maseratti, jednego rollsa (z tych nowszych ale nie znam modelu) i
    jedna panamere. Cala reszta to standardowe wozki...
    Co mnie jeszcze uderzylo to praktycznie same nowe e-klasy mercedesa na taxi,
    innych marek jako taxi jak na lekarstwo. Tak przynajmniej w Amsterdamie
    bylo. Aha - nie robilem sobie z nimi zdjec :-)

    --
    ml