  • 11. Data: 2012-11-20 12:59:29
    Temat: Re: Co na rdzę ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-20, v...@i...pl <v...@i...pl> wrote:

    > Szczotą albo flexem do blachy, potem Feurtan (czy Fertan - jakoś tak),
    > potem szpachla, papierki wodne 800, 1200, 2000, podklad i lakier
    > wlasciwy, 2000, polerka pastą tempo, mycie i wosk.

    Pod podklad 2000?? Zeby sie slabo trzymalo?

    --
    Artur

  • 12. Data: 2012-11-20 13:17:22
    Temat: Re: Co na rdz? ?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-19 23:39, rr pisze:
    > Witam,
    >
    > Co na rdz?, a potem jak? zaprawk?.
    Nie ma środków "na rdzę" wbrew temu, co mówią w reklamach.
    Rdzę trzeba WYCZYŚCIĆ, a potem podkład anktykorozyjny i dalej co tam
    uważasz.
    Malowanie rdzy nawet najcudowniejszym środkiem, to tak, jakbyś poszedł
    do dentysty, a ten by dziurę w zębie załatał bez jej wyczyszczenia.
    Chciałbyś tak?
    Jacek

  • 13. Data: 2012-11-20 13:22:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-19 23:39, rr pisze:
    > Witam,
    >
    > Co na rdzę, a potem jaką zaprawkę.
    > Pozdr.
    > M...

    Solidnie wyczyścić to po pierwsze, później słyszałem że Dinitrol RC900
    jest dobry, a dalej to jakiś podkład.

    Lewis

  • 14. Data: 2012-11-20 13:47:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-20, Jacek <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Malowanie rdzy nawet najcudowniejszym środkiem, to tak, jakbyś poszedł
    > do dentysty, a ten by dziurę w zębie załatał bez jej wyczyszczenia.

    Predzej watkotworca pytal o cos co reaguje z rdza. Czasami ciezko jest
    doczyscic rdze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-11-20 18:54:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** rr pisze tak:

    > doczytałem czerwona. :)

    nie :)

    "Farba podkładowa aluminiowa Neokor Jedynka"
    http://www.specbudowa.pl/index.php?route=product/pro
    duct&product_id=627

    są jeszcze do wyboru czerwony i czarny
    http://www.farbyjedynka.pl/produkty/14/jedynka-neoko

    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

  • 16. Data: 2012-11-20 19:14:57
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-20 18:54, PiteR pisze:

    > "Farba podkładowa aluminiowa Neokor Jedynka"
> [...]
    Tego typu farby to są najzwyklejsze podkłady antykorozyjne.
    Wątkotwórcy chodziło zapewne o farbę reaktywną, która posiada jakąś tam
    zdolnośc związania rdzy (niech nikt nie myśli, że zwalnia to do
    wyczyszczenia).
    Z farb reaktywnych używałem Corr-Activ i Polrust (teraz może się nazywać
    Malrust). Są jeszcze Corizon, Corina i pewnie wiele innych.
    Jacek

  • 17. Data: 2012-11-20 19:36:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

    > Tego typu farby to są najzwyklejsze podkłady antykorozyjne.

    tak

    > Wątkotwórcy chodziło zapewne o farbę reaktywną,

    wiem

    > która posiada jakąś tam zdolnośc związania rdzy

    to odpowiadaj wątkotwórcy a nie mnie.

    Ludzie wiecie, to śmiało odpowiadajcie. Nie czajcie się na kogoś kto
    zacznie pierwszy. Walka z rdzą jest zadaniem trudnym. Jak zobaczę
    kiedyś taką walkę wygraną to uwierzę.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 18. Data: 2012-11-20 19:39:57
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-20 19:36, PiteR pisze:

    > to odpowiadaj wątkotwórcy a nie mnie.
    Spokojnie. Po pierwsze to odpowiadam Grupie.
    Po drugie, jak wątkotwórcy zależy, to sobie przeczyta.
    Jacek

  • 19. Data: 2012-11-20 19:52:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

    > Po drugie, jak wątkotwórcy zależy, to sobie przeczyta.

    a tak dostałby powiadomienie (choć nie wiem czy jego Outlook Express
    to umie). Jak mi zależy to sobie przeczytam.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 20. Data: 2012-11-20 23:01:22

    W dniu 2012-11-20 12:59, AZ pisze:

    > Pod podklad 2000?? Zeby sie slabo trzymalo?

    To tylko male zaprawki byly, na razie sie trzyma i ruda nie wychodzi - a
    to juz minelo 14 dni :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)