  • Data: 2010-04-20 18:18:11
    Temat: Re: Co na CD (DVD) w kicie z D5000 ?
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Tue 20 of Apr 2010 13:53, Grzegorz Krukowski wrote:

    > On Tue, 20 Apr 2010 12:29:26 +0200, Pan Piskorz

    > Moment, ty to wszystko ziberasz, od każdej zakupionej zabawki? No, no
    > musisz mieć duże mieszkanie/dom aby te zbędne kartony i instrukcje
    > chować!

    Bez przesady. Mam kilka komputerów składaków, trochę sprzętu audio
    i foto. I np ze składaka: instrukcja+rachunek+CD, do każdej
    płyty głównej, karty graficznej itp. Wyrzucam instrukcje po fińsku,
    węgiersku, tajsku itp. i każdy komplecik do jednej ofertówki A5.
    Wszystko mieści się w segregatorze zajmującym mniej miejsca
    niż podręczny słownik języka x. Nieliczne instrukcje i papiery
    formatu A4 dzielą miejsce w segregatorze z PITami.
    To już trzy kable zasilające, które ostały się po śmierci zasilanych,
    zajmują więcej miejsca. Je też trzeba wyrzucać razem z pudłami
    po sprzęcie któremu skończyła się gwarancja.

    > U mnie pudełka (o ile zostawiam) i zbędne instrukcje koszuję najdalej
    > po roku bo tylko śmiecą. Płytki i tak się same z czasem anihilują ;)

    Zazwyczaj nie używam polskich instrukcji i płytek CD (nie mam Windows).
    Może dlatego się nie anihilują, ale podnoszą wartość przy odsprzedaży
    a obdarowanym pozwalają uniknąć wielu kłopotów.

    --
    nb