  • Data: 2015-05-09 14:09:16
    Temat: Re: Co myslicie o tych zamiennikach tonerów ?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:
> [...]
    nfotech-Holdings-Ltd/en/1X042Q1T/

    > A jesteś tego pewny ?

    Tak, jestem pewny.

    Być może zamiennik z nalepką ActiveJet, jest robiony w tej samej
    fabryce, co zamiennik z nalepką BlueJet, czy inną. Natomiast oryginał
    Epson jest na 100% robiony w zupełnie innej fabryce.
    Co do jakości zamienników, to mogę się wypowiadać, bo mam styczność od
    kuchni z autoryzowanym serwisem Epsona. Około 90% napraw, to naprawy
    wynikające z używania zamienników. Serwis przymyka na to oko, bo
    przecież z naprawiania żyje. Ale gdyby chciał się sztywno trzymać
    zapisów gwarancji, to większość zgłoszeń serwisowych byłaby odrzucona,
    bo usterki wynikłe z używania nieoryginalnych wkładów nie podlegają
    gwarancji.