  • 1. Data: 2011-07-23 20:30:54
    Temat: Co myslicie o tej omedze?
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Nosze sie z zamiarem kupna - ale na spokojnie, sucho - zimno.

    http://otomoto.pl/opel-omega-C19908719.html

    Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2011-07-23 21:06:15
    Temat: Re: Co myslicie o tej omedze?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-23 20:30, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Nosze sie z zamiarem kupna - ale na spokojnie, sucho - zimno.
    >
    > http://otomoto.pl/opel-omega-C19908719.html
    >
    > Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

    Albo Vauxhall po przełożeniu :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-07-23 21:41:12
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 20:30:54 +0200, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

    > Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

    Niech sprzedający poda VIN i będziesz wiedział czy to Opel lub Vauxhall.
    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2011-07-23 21:59:19
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > http://otomoto.pl/opel-omega-C19908719.html
    > Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

    Dużo aut u nas jeździ z częściami z anglików, nic strasznego.
    Gorsze rzeczy widzę w tym aucie:
    - jakiś koszmarny tuning z filtrem powietrza zrobiony (gdzie jest filtr
    na tej srebrnej rurze od okapu? czy ciągnie ciepłe powietrze spod maski?)
    - z przodem na pewno coś było robione - osłona tuż nad chłodnicą nie
    może być tak piękna nówka sztuka, nawet w moim 3 letnim taka nie jest.
    - podejrzanie dziwna wersja wyposażenia - MV6 a "najmniejszy"
    jednowierszowy wyświetlacz komputera i radia na raz?
    - czy w Bfl (zwana C) w ogóle istniało MV6, czy przypadkiem tylko w B
    istniało, a w Bfl od 1999r nie nazywało się już Executive?
    - Jeśli nawet to MV6, to mv6 bardzo rzadko ze skrzynią manualną
    występowały, raczej tylko automat

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2011-07-23 22:26:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-07-2011 20:30, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

    Dokładnie, wszystko odwrotnie!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-07-24 05:26:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Mikołaj Jopczyński

    > Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

    A ja sądzę, że auto z silnikiem przeszczepiono do logo.

  • 7. Data: 2011-07-24 05:34:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-07-2011 05:26, to pisze:
    > A ja sądzę, że auto z silnikiem przeszczepiono do logo.

    W instytucie matki i przeszczepień?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-07-24 13:31:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > W instytucie matki i przeszczepień?

    Nie jestem pewien lokalizacji, ale myślę, że za doktora prowadzącego
    robił Pszemol. ;-)

  • 9. Data: 2011-07-24 14:00:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > istniało, a w Bfl od 1999r nie nazywało się już Executive?
    > - Jeśli nawet to MV6, to mv6 bardzo rzadko ze skrzynią manualną

    w BFL faktycznie nie bylo MV6, ale ludzie zawsze pisali głupoty. W
    ogłoszeniach można znaleźć nawet 2,5V6 w wersjach MV6 :D
    Wyświetlacz w BFL taki jak jest tu może również być z pełnym komputerem.
    Tylko w B taki wyświetlacz dawał pewność braku komputera.
    Manual w sumie nie był znów aż taki rzadki w wersjach 3,0 a co do osłony
    chłodnicy to przesadziłes. Tylko naprawde mocno zaniedbane Omegi mają tą
    osłone pokiereszowaną.

    Znaczek voksala faktycznie może swiadczyć o albo przekłądce silnika, co nie
    byloby takie złe, albo samochodu a to już gorzej.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-07-24 14:02:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    (...)

    zapomnialem tylko dodać, ze największą wadą tej Omegi jest ... cena.

    NIE MA TAKICH PREZENTÓW bez drugiego dna.

    Taka cene to przyzwoita cena za Omege B z silnikiekiem V6 a nie BFL - jeśli
    jej stan ma być co najmniej dobry.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl