  • 11. Data: 2011-07-25 00:49:40
    Temat: Re: Co myslicie o tej omedze?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sat, 23 Jul 2011 20:30:54 +0200, Mikołaj Jopczyński wrote:

    > Witajcie,
    >
    > Nosze sie z zamiarem kupna - ale na spokojnie, sucho - zimno.
    >
    > http://otomoto.pl/opel-omega-C19908719.html
    >
    > Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

    Moi przedmówcy napisali już sporo. Ja radzę się dodatkowo przyjrzeć
    prędkościomierzowi. IMO na piątym zdjęciu widać wyraźnie, że jest
    wyskalowany raptem do 150 czyli w MPH. Czyżby Panowie od przekładki
    zaoszczędzili na zegarach?

    Tomek

  • 12. Data: 2011-07-25 20:25:11
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-23 20:30, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Nosze sie z zamiarem kupna - ale na spokojnie, sucho - zimno.
    >
    > http://otomoto.pl/opel-omega-C19908719.html
    >
    > Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

    No to ja dopisze jeszcze, ze na zdjeciu kierownicy widac, ze plastiki
    pod kierownica zeby nie wypadaly sa na kartonik zlozone, szpary w
    plastikach w calej desce az kluja w oczy, zarowno u pasazera jak i
    kierowcy...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 13. Data: 2011-07-25 21:34:02
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 21:41:12 +0200, huri_khan napisał(a):

    > Niech sprzedający poda VIN i będziesz wiedział czy to Opel lub Vauxhall.

    Teraz zauważyłem: czy kierowca w osłonie przeciw słonecznej ma lusterko z
    podświetleniem ? (mam na myśli ten rocznik Omegi)
    Zobacz czy takie samo jest u pasażera.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 14. Data: 2011-07-26 09:00:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz zauważyłem: czy kierowca w osłonie przeciw słonecznej ma lusterko z
    > podświetleniem ? (mam na myśli ten rocznik Omegi)
    > Zobacz czy takie samo jest u pasażera.

    Tak, jeśli Omega ma słoneczniki z podseiwtlaniem to po obu stronach.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-07-26 09:00:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No to ja dopisze jeszcze, ze na zdjeciu kierownicy widac, ze plastiki pod
    > kierownica zeby nie wypadaly sa na kartonik zlozone, szpary w plastikach w
    > calej desce az kluja w oczy, zarowno u pasazera jak i kierowcy...

    i to nie jest normalne w Omegach.
    Psuje sie za to zamek w schowku po stronie pasażera (tak jak i w tym
    wypadku).

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 16. Data: 2011-07-26 12:23:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/07/2011 08:00, Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > i to nie jest normalne w Omegach.
    > Psuje sie za to zamek w schowku po stronie pasażera (tak jak i w tym
    > wypadku).

    Pedał sprzęgła też coś ze dwa razy wyżej, niż hamulca..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 17. Data: 2011-07-26 23:16:14
    Od: "Paulina" <b...@N...gazeta.pl>

    Mi się auto podoba, jak za tą kasę super, ale czy nie jest przekładany z
    anglika itp to niech się specjaliści wypowiedzą.