  • Data: 2010-11-18 13:46:25
    Temat: Re: Co myűlicie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Thu, 18 Nov 2010 14:33:32 +0100) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > i dla tego lepiej kupic GSa za 15kpln? :) Taki gieees to jest dopiero
    > niesprzedawalny :)

    Optymalna cena za GS500 to okolo 5kzl. Sledzac historie zakupow mojego
    egzemplarza (a widzialem umowy poprzednich dwoch wlascicieli i kolejnych
    dwoch) to srednio co 1 sezon zmniejszal swoja wartosc o 1kzl :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/