  • 31. Data: 2014-03-24 11:08:16
    Temat: Re: Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-24, Axel <a...@o...pl> wrote:

    > Z moich dotychczasowych doświadczeń - efekt dokładnie taki sam. I nie trzeba
    > siedzieć godzinami, żeby złożyć zawiadomienie o kradzieży, a potem na
    > poczcie, żeby odbrać decyzję o umorzeniu śledztwa.

    Ja kiedys (chyba w przyplywie glupoty) zglosilem wlamanie do samochodu i
    kradziez radia wartego smieszny pieniadz. O dziwo nie otrzymalem pisma
    o umorzeniu tylko szukal mnie dzielnicowy bo znalezli gnojkow wiec mialem
    obowiazkowe stawiennictwo w sadzie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2014-03-24 13:28:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
    WOJO wrote:

    >dalej nie widzę...
    >zasada pierszeństwa
    >jak ktoś sobie kupił WOJO to ty mozesz WOJO1 a ja WOJO3
    >Widać jednak ze nie tylko urzędnicy są głupawi i nie widzą
    >najprostrzych rozwiażań:)

    Przypominam ze jak to wprowadzali, to CEPIKU jeszcze nie bylo, i dlugo
    jeszcze nie powstal.
    Wiec gdzie mialaby policja szukac wlasciciela, albo gdzie odsylac
    zatrzymany dowod ?

    Co prawda o wojewodzkich epik tez nie slyszalem, a policja jakos nie
    miala problemow z odszukaniem.

    J.

  • 33. Data: 2014-03-24 13:32:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-24, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Przypominam ze jak to wprowadzali, to CEPIKU jeszcze nie bylo, i dlugo
    > jeszcze nie powstal.
    > albo gdzie odsylac
    > zatrzymany dowod ?

    Tam gdzie zostal wydany? :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2014-03-24 13:34:09
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 35. Data: 2014-03-24 13:46:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2014-03-24, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tam gdzie zostal wydany? :P

    No, wydaje sie to dobra koncepcja ... tylko czy bylo to w dowodzie
    wyraznie napisane czy trzeba z pieczatki odczytywac ?
    No i czy nie ma dwoch gmin w kraju o tej samej nazwie ...

    Poza tym ... przeprowadzasz sie, numerow nowych nie chcesz, dowodu
    nowego nie chcesz, i co - w adnotacjach wpisac nowy adres wysylki ?

    J.

  • 36. Data: 2014-03-24 13:59:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-24, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Poza tym ... przeprowadzasz sie, numerow nowych nie chcesz, dowodu
    > nowego nie chcesz, i co - w adnotacjach wpisac nowy adres wysylki ?

    Podpuscilem Cie ale nie spodziewalem sie, ze wymyslisz az tyle
    problemow ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2014-03-24 16:51:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > OK.
    > Ale różnica 80, a 1100 zł to zwykły bandytyzm.
    > Zrozumiałbym, gdyby były robione "od ręki".
    > Wtedy muszą przerywać aktualną produkcję, układać literki i tłoczyć
    > indywidualną.

    W Niemczech dokładnie tak robią i nie kosztuje 1100 w przeliczeniu.

  • 38. Data: 2014-03-24 18:52:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Mar 2014 11:02:38 +0100 osobnik zwany WOJO napisał:

> [...]
    > literki i tłoczyć indywidualną.
    > Ale w przypadku oczekiwania 3 tygodni bulić 1100zł?! Pozdrawiam.

    a co za różnica? przecież to nie jest opłata powiązana z kosztami. To
    jest podatek od "widzimisię"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2014-03-25 06:31:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    > Przypominam ze jak to wprowadzali, to CEPIKU jeszcze nie bylo, i dlugo
    > jeszcze nie powstal.
    > Wiec gdzie mialaby policja szukac wlasciciela, albo gdzie odsylac
    > zatrzymany dowod ?

    tam gdzie go wydano? a gdzie dzisiaj odsyłany jest dowód rejestracyjny?

    > Co prawda o wojewodzkich epik tez nie slyszalem, a policja jakos nie
    > miala problemow z odszukaniem.

    imho wystarczyło wprowadzić prosty rejestr centralny tablic indywidualnych,
    problem z głowy.

  • 40. Data: 2014-03-25 06:33:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > a co za różnica? przecież to nie jest opłata powiązana z kosztami. To
    > jest podatek od "widzimisię"

    co więcej to jest opłata za pseudo indywidualne tablice, taki wybrakowany
    produkt.

    za boga bym nie zamówił tablic indwydualnych z jakąs głupota z przodu.