    From: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Co może robić konstruktor i dlaczego nie?
    Date: Thu, 5 Jul 2012 21:45:14 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 05 Jul 2012 23:30:56 +0200, slawek napisal:

    > Użytkownik "Edek Pienkowski" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bo to będą obiekty, które będą pompowane przez sieć jako coś XML-owego,
    > przy tym w 99% będą binarne i na końcu, po paru(nastu) przekształceniach
    > mają zaistnieć jako elementy wizualnie widoczne. Po molierowsku
    > dowiedziałem się o mojej skłonności do GRAPPLE, czyli do gdybania o tym
    > co i jak przez ponad 80% czasu. I tak na zdrowy rozum zauważyłem, że
    > metod run() mam tyle samo co konstruktorów... więc czemu by ich nie
    > połączyć?!

    Odpowiedź brzmi: bo rozstrzelać. Ja sam należę do tych, którzy nie widzą
    nic złego w (dosłowny kod):

    new Obiekcik(i,j,k);

    Przeyznaję, to trochę nietypowo wygląda, trochę jak wyciek. Ale tak nie
    jest, cykl żcyia jest ściśle określony, bo konstruktor się rejestruje
    w jakimś zbiorze po czym wykonuje pewną pracę kiedyś później, a na końcu
    jest usuwany. Tę konstrukcję za to widziałem chyba tylko o Stroustupa:
    ref = *new Obiekt();
    Próbowałem tego użyć, ale przy pierwszym review skończyło się na pytaniach
    "to tak można?" "no ale po co to?" więc zrezygnowałem.

    (Przy okazji zauważyłem też wiele innych zadziwiających

    Mam nadzieję, że to lżejsze od Higgsa.

    Edek