  • 21. Data: 2012-08-14 12:46:38
    Temat: Re: Co moze listonosz ...
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-27 09:42, Robert_J pisze:

    > Od kiedy niepłacenie abonamentu RTV jest przestępstwem?
    Z tego co pamiętam - od zawsze.

    > Pewnie będzie z psem ;-)

    Jeżeli masz na myśli slangowe określenie policjanta, to istotnie -
    listonosz będzie z "psem".

  • 22. Data: 2012-08-14 13:04:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 12:46:23 +0200, Trybun napisał(a):

    > Przez ogólnie rozumiane prawo.

    Pokaż paluszkiem, gdzie?

    No dobra, przecież i tak nie wiesz - jak się douczysz czym się różni
    wykroczenie od przestępstwa, to wróć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2012-08-14 13:08:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-14 12:46, Trybun pisze:

    > Z tego co pamiętam - od zawsze.

    jakby to było przestępstwo, to wiesz ilu Polaków
    musiałoby iść za kratki? ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 24. Data: 2012-08-14 13:25:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2012-08-14 13:08, pawell32 pisze:

    > jakby to było przestępstwo, to wiesz ilu Polaków
    > musiałoby iść za kratki? ;-)

    Za nieplacenie abonamentu rtv grozi kara administracyjna, a nie karna.
    To nie jest przestepstwo.

    A ze ludzie nie placa tego abonamentu to nawet dobrze, bo by oplacali
    szajke Tuska. Sam tusk zreszta nawolywal do nieplacenia tego haraczu.
    Jak widac slusznie :-)

  • 25. Data: 2012-08-14 14:11:11
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-14 13:04, Waldek Godel pisze:

    > Pokaż paluszkiem, gdzie?
    >
    > No dobra, przecież i tak nie wiesz - jak się douczysz czym się różni
    > wykroczenie od przestępstwa, to wróć.

    Spokojnie możesz sobie darować ten ton idioty w zwracaniu się do mnie.

  • 26. Data: 2012-08-14 14:14:49
    Od: Trybun <r...@y...com>

    > jakby to było przestępstwo, to wiesz ilu Polaków
    > musiałoby iść za kratki? ;-)

    Może tylko to powstrzymuje egzekutorów prawa przed radykalniejszą jego
    egzekucją w tej kwestii;-) . Jeszcze chyba nie było w historii ludzkości
    ukarania w tym samym czasie i za to samo przestępstwo kilku/nastu
    milionów ludzi.

  • 27. Data: 2012-08-14 14:44:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 14:11:11 +0200, Trybun napisał(a):

    > Spokojnie możesz sobie darować ten ton idioty w zwracaniu się do mnie.

    Wciąż za wysoki poziom? Trudno, już niżej nie potrafię.

  • 28. Data: 2012-08-21 21:33:42
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-14 14:44, Waldek Godel pisze:

    > Wciąż za wysoki poziom? Trudno, już niżej nie potrafię.

    Poziom pozera, kogoś kto pozuje na intelektualistę robiącego przy tym
    małpie miny.