  • 11. Data: 2012-07-27 00:19:40
    Temat: Re: Co moze listonosz ...
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-26 12:44, jerzy.n pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Jak sam oglądasz M jak miłość to twój problem , a z tym prawem to masz na
    > bakier.Dosyć robienia wala z ludzi i odprawy w setkach tysięcy niech płacą z
    > tego co zarobią a nie z mojego abonamentu

    Wiem że to nienormalne, ale takie jest obowiązujące na dzień dzisiejszy
    prawo. Osoba niepłacąca abonamentu RdTV jest traktowana jako złodziej.

  • 12. Data: 2012-07-27 09:42:51
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > To się nazywa uzasadnione popełnienie przestępstwa

    Od kiedy niepłacenie abonamentu RTV jest przestępstwem?

    > ...a i listonosz nie będzie sam.

    Pewnie będzie z psem ;-)

  • 13. Data: 2012-07-27 09:43:55
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Osoba niepłacąca abonamentu RdTV jest traktowana jako
    > złodziej.

    Przez kogo? Chyba przez Ciebie ;-)

  • 14. Data: 2012-07-27 10:01:05
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy niepłacenie abonamentu RTV jest przestępstwem?

    > Pewnie będzie z psem ;-)
    Listonosz będzie ze specjalnie utworzonym oddziałem AT do tych celów, firma
    państwowa i im wolno nowe służby tworzyć do pobierania haraczu, z którego
    partia będąca przy władzy obiecała się wycofać ...

  • 15. Data: 2012-07-27 10:09:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.07.2012 10:01, jerzy.n pisze:

    > Listonosz będzie ze specjalnie utworzonym oddziałem AT do tych celów, firma
    > państwowa i im wolno nowe służby tworzyć do pobierania haraczu, z którego
    > partia będąca przy władzy obiecała się wycofać ...

    ale mają ambicje do tworzenia nowych seriali - obiecali
    bezrobotnym aktorom ;-)
    poza tym wysłali 50 osób do Londynu...

  • 16. Data: 2012-07-27 11:59:11
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "jerzy.n" <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >bakier.Dosyć robienia wala z ludzi i odprawy w setkach tysięcy niech płacą z
    >tego co zarobią a nie z mojego abonamentu

    a co ma do tego klan czy m jak milosc? oficjalnie placisz za posiadanie odbiornika
    a nie program tv. mozesz nie ogladac tv a placisz musisz, jak masz telweizor.
    chore to jak caly kraj nad wisla jest chory

  • 17. Data: 2012-07-27 12:00:56
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Trybun <r...@y...com> napisał(a):

    >To się nazywa uzasadnione popełnienie przestępstwa,

    Chyba sie pogubiles i wyszla bzdura.

  • 18. Data: 2012-07-27 20:07:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisał w wiadomości grup
    com...

    > Chyba sie pogubiles i wyszla bzdura.

    Nie, to on sam jest jedną wielką bzdurą.

  • 19. Data: 2012-08-14 12:46:12
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-27 12:00, Kell a pisze:

    > Chyba sie pogubiles i wyszla bzdura.

    Możesz jaśniej? Uważasz ostrzeżenia w TV i Radio o karach za
    niepłacenie abonamentu za próby wyłudzenia i bezpodstawny szantaż?

  • 20. Data: 2012-08-14 12:46:23
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-27 09:43, Robert_J pisze:

    > Przez kogo? Chyba przez Ciebie ;-)

    Przez ogólnie rozumiane prawo.