  • 71. Data: 2011-11-27 18:26:22
    Temat: Re: Co może Policja przy kontroli auta ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-11-2011 18:25, Jan Strybyszewski pisze:
    > Mnie przeszukali auto "bo zaparkowałem na Wirażowej" znaczy terorysta

    I słusznie.

    --
    Paweł

  • 72. Data: 2011-11-27 20:00:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mister wrote:

    > tak bardzo ci przeszkadza, ze szukaja i lapia przestepcow?
    > ogladalem kiedys raptem jeden odcinek i dziwnym trafem zatrzymywali
    > jedynie golfy prowadzone przez lysych gowniarzy w sobotnia noc.
    > dziwnym tez trafem zawsze cos znajdowali wsrod kierowcow i pasazerow.
    > nie boj sie, oni znaja sie bardziej na swojej pracy niz tobie sie
    > wydaje i wiedza co, gdzie i u kogo maja szukac.

    Też mi się wydaję że Policjanci wiedzą dobrze jakie bryki i jakie ich
    wypełnienie typować to szczegółowej kontroli :)

  • 73. Data: 2011-11-27 20:19:48
    Temat: Re: Co może Policja przy kontroli auta ? DŁUGIE
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/25/2011 11:20 AM, Robert_J wrote:
    (ciach)

    Przecież policja doskonale wie kto, czym, od kiedy i na jaką
    skalę handluje. W Poznaniu na jednej strzelnicy spotykali
    się przez wiele lat policjanci z PG z bandytami, a potem
    razem szli na imprezy. Bywało, że jeden drugiemu załatwiał
    pozwolenie A1 na broń bojową. Wystarczy poszukać na stronach
    lokalnej prasy jak to było. I co? Coś się dużo zmieniło?
    Jednych wsadzili, przyszli inni.

    To co pokazują w TVN turbo to pokazówki dla ludu.
    Jak nie ma woli politycznej, to policja ma to w dupie.
    Teraz priorytetem jest ściąganie kasy z mandatów.
    Najmniej problemów, suszarka, fotoradar i pozamiatane.
    Kasa jest, wyniki są. Złapią gówniarza z 2 gramami marychy,
    spierdolą mu życie całkowicie i wykażą to w statystykach.
    A jak ktoś będzie całe Vito z dragami jechało, to będzie
    miało eskortę od policji.

    Jak się zrobiła afera jak z dopalaczami i Tusku coś tam
    gulgotał w TV no to się pokazowo zabrali. Policja to firma
    i funkcjonuje tam korporacyjny syndrom kupy. Jak ktoś
    zamiesza, to śmierdzi i przez jakiś czas działa to inaczej.
    Po pewnym czasie wraca do normy. Policjanci to też ludzie,
    chcą mieć spokój, zakończyć prace, iść do domu do żony
    i dzieci, zjeść obiad, wypić piwko i wszystko w dupie.

    A telewizja rządzi się swoimi prawami. A czasem są oszołomy,
    którzy bez kamery zrobią komuś gnój. No bywa. Życie.

    Tak czy inaczej: nie ma sensu iść z nimi na udry, bo nie ma się
    żadnych szans.

  • 74. Data: 2011-11-28 13:02:20
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 25 Nov 2011 23:06:49 +0100, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Czym innym jest przeszukiwanie mieszkań dzielnica po dzielnicy, a czym
    >innym zatrzymywanie przypadkowego auta, które jeździ np. dłuższy czas
    >bez celu po mieście, o godzinie 3 w nocy.

    a skąd wiesz, że mieszkania te z nie są zasiedlone "bez celu"?

  • 75. Data: 2011-11-28 13:34:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 13:02:20 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):
    > On Fri, 25 Nov 2011 23:06:49 +0100, jerzu

    > a skąd wiesz, że mieszkania te z nie są zasiedlone "bez celu"?

    I skad wiesz ze zatrzymany pojazd jezdzi sobie bez celu ?
    I czy przeszukiwac nalezy tylko w nocy ?

    J.

    P.S.
    http://www.polityka.pl/swiat/obyczaje/1521250,1,jak-
    czesi-radza-sobie-z-marihuana.read