  • 21. Data: 2011-11-25 11:25:16
    Temat: Re: Co może Policja przy kontroli auta ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-25, Robert_J <d...@o...pl> wrote:

    > Zasadnicze pytanie skąd w chwili kontroli będą wiedzieli że
    > telefon jest kradziony? ;-). Uważasz że każdy gliniarz ma w
    > kiesznie listę kradzinego sprzętu wraz z numerami?

    Bo moze wygladasz mu na bandyte albo jestes podobny do kogos
    poszukiwanego i wiele innych ktore mozna podsunac pod uzasadnione
    podejrzenie.

    > To dlaczego nie przeszukują bez nakazów mieszkań, piwnic,
    > garaży? Przecież tam dużo większa szansa znalezienia czegoś
    > ;-)

    Moga Ci przeszukac mieszkanie bez nakazu bo sasiad powiedzial, ze
    trzymasz bron i dla nich to byla sprawa niecierpiaca zwloki.

    Niestety takie maja prawa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-11-25 11:27:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-25, kamil <k...@s...com> wrote:

    > AZ, ty już nie raz udowodniłeś, że jesteś z tych krzykaczy, którym
    > kiedyś też telefon zginie i wtedy będą do telewizji wydzwaniać, że ta
    > policja nic nie robi, bo nawet nie zatrzymała ludzi w okolicy miejsca
    > przestępstwa.
    >
    > Urzekła mnie twoja historia, naprawdę.

    Ale o co ci chodzi? Czy ja tutaj pisze z pretensjami, ze chcieli mi
    sprawdzic telefon? Niech sprawdzaja, trzeba im tylko IMEI to im go
    pokazalem. Ile to razy po nocy zostalem zatrzymany i poproszony o
    otworzenie bagaznika? Otworzylem, kazal pokazac co jest w torbie tam
    lezacej, pokazalem i pojechalem. Ja w tym nie widze problemu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2011-11-25 11:28:20
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 25 Nov 2011 10:45:33 +0100, MM <k...@g...pl> wrote:

    >I niech trzepią samochody, a może znajdą skradziony telefon? Nie myślisz w
    >drugą stronę?

    oczywiście. Powinni stać na każdym skrzyżowaniu i sprawdzać każdy
    samochód. To by na pewno pozwoliło znaleźć wiele skradzionych
    telefonów.

    >Jak policja ma być skuteczna bez zatrzymania pojazdu do kontroli i jego
    >przeszukania.

    a może wystarczy ustalić _najpierw_ kogo nalezy przeszukać, a nie
    przeszukiwać każdego, prewencyjnie?

    >Ci to? Pewnie po to że masz coś do ukrycia.

    totalniackie stwierdzenie, mi obce i obrzydliwe.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2011-11-25 11:32:23
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To dlaczego nie przeszukują bez nakazów mieszkań, piwnic, garaży? Przecież
    > tam dużo większa szansa znalezienia czegoś

    Do takiego przeszuka w okreslonych okolicznościach też nie potrzebują
    nakazu. Nakaz powstaje po fakcie.

  • 25. Data: 2011-11-25 11:35:53
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Moga Ci przeszukac mieszkanie bez nakazu bo sasiad powiedzial, ze
    > trzymasz bron i dla nich to byla sprawa niecierpiaca zwloki.

    Albo masz dziuple z prochami które zanim zorganiuzją nakaz spuścisz w kiblu.

  • 26. Data: 2011-11-25 11:40:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Bo moze wygladasz mu na bandyte

    Czyli jak? Jak wygląda bandyta? To na kreskówkach z Bolkiem
    i Lolkiem bandyta jest zawsze zarośnięty i ma blizny na
    gębie ;-). Realny bandyta może wyglądać jak ksiądz
    proboszcz, dyrektor banku czy nawet jak prezez Jarosław
    Kaczyński ;-)

    > albo jestes podobny do kogos
    > poszukiwanego i wiele innych ktore mozna podsunac pod
    > uzasadnione
    > podejrzenie.

    I to jest właśnie problem.

    > Moga Ci przeszukac mieszkanie bez nakazu bo sasiad
    > powiedzial, ze
    > trzymasz bron i dla nich to byla sprawa niecierpiaca
    > zwloki.

    Owszem, ale w takich wypadkach MZ powinni odpowiadać za to,
    że w wyniku przeszukania okaże się, że jednak jestem
    niewinny. To ICH ryzyko takie przeszukanie, oni decydują czy
    je podejmują czy jednak nie. Jeśli prawdopodobieństwo jest
    bliskie pewności to ok, wchodzą bez nakazu. Ale jeśli jest
    marne, bo jakiś złośliwy sąsiad coś nagadał, to sorry, ale
    muszą odpowiadać za swoje czyny. Zauważ że podobna sytuacja
    jest z urzędnikami, którzy też nie odpowiadają praktycznie
    za swoje czyny. Mogą swoimi działaniami zrujnować
    człowiekowi życie "bo było podejrzenie", a jak okaże się że
    nie mieli racji to włos z głowy im nie spada. Zawsze było,
    jest i będzie tak, że bezkarność deprawuje... I tyczy się to
    zarówno przestępcy, jak też niestety funkcjonariusza...

  • 27. Data: 2011-11-25 11:41:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 10:51, Lewis pisze:
    > Nie zgadzam się żeby ktoś grzebał mi schowkach czy kieszeniach i koniec.
    > Niech zaczną robić to zgodnie z procedurami to nie byłoby problemu.

    Zgodnie tzn. jak? Uprzedzić delikwenta dzień wcześniej? ;)

    --
    Paweł

  • 28. Data: 2011-11-25 11:45:27
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-11-25 10:08, RF pisze:
    > Nie będe nawet przytaczał jak PANOWIE Policjanci odzywali sie do
    > kierowców...
    >
    > Troszke wyglądąło mi to na Białoruś :) a to Polska właśnie i jeszcze sie
    > tym w TV chwalą :/

    tak bardzo ci przeszkadza, ze szukaja i lapia przestepcow?
    ogladalem kiedys raptem jeden odcinek i dziwnym trafem zatrzymywali
    jedynie golfy prowadzone przez lysych gowniarzy w sobotnia noc. dziwnym
    tez trafem zawsze cos znajdowali wsrod kierowcow i pasazerow. nie boj
    sie, oni znaja sie bardziej na swojej pracy niz tobie sie wydaje i
    wiedza co, gdzie i u kogo maja szukac.

  • 29. Data: 2011-11-25 11:49:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-25, Robert_J <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    > gębie ;-). Realny bandyta może wyglądać jak ksiądz
    > proboszcz, dyrektor banku czy nawet jak prezez Jarosław

    No i to jest wlasnie problem - jak sam nizej napisales ;-) On powie, ze
    wygladales/zachowywales sie podejrzenia i to mu wystarcza.

    > I to jest właśnie problem.

    Ano.

> [...]
    > jest i będzie tak, że bezkarność deprawuje... I tyczy się to
    > zarówno przestępcy, jak też niestety funkcjonariusza...

    Ale ja nigdzie nie mowie, ze jest dobrze. Ja mowie jakie sa fakty i co
    moga. W malych miescinach prokurator sie zna dobrze z komendantem wiec i
    nakaz z uzasadnieniem sie po fakcie znajdzie.

    Kilera nie ogladaliscie?!

    - Ty się nazywasz Kiler! I masz ksywę Kiler! I jesteś Kiler! A jak mi
    powiesz, że to pomyłka, to dostaniesz w ryj.
    - To pomyłka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2011-11-25 11:51:02
    Od: "made myself" <m...@W...gazeta.pl>

    MM <k...@g...pl> napisał(a):

    > I niech trzepią samochody, a może znajdą skradziony telefon? Nie myślisz w
    > drugą stronę?

    Idźmy dalej: niech chodzą losowo po domach, może znajdą jakieś nielegalne
    windowsy, albo gówniarza z 0,5g zioła. Zawsze mnie straszna zaduma bierze
    jak słyszę takie opinie, które za nic mają coś takiego, jak prywatność.
    Tęsknota za minionym ustrojem?

    --
    Pzdr,
    made_myself