  • 11. Data: 2010-12-04 13:22:23
    Temat: Re: Co mam nie tak ustawione
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-12-2010 o 12:33:47 Michoo <m...@v...pl> napisał(a):

    > Patrzac po naglowkach - piszesz z webinterface onetu - a on nie dziala.
    > Masz do wyboru trucie dupy onetowi (myśle, ze powodzenie rownie
    > prawdopodobne jak przekonanie googli, ze ich interface nie dziala od
    > wielu lat), albo "trudniejsze rozwiązanie" - instalacja thunderbirda
    > (ewentualnie OE+powertools) - będzie Ci się lepiej czytac (bo nie trzeba
    > czekac na przeladowanie calej strony zeby zobaczyc odpowiedz i bedzie
    > dzialac.
    Albo zainstalować operę, ona także ma czytnik grup i nie ma problemów
    z kodowaniem.
    Tylko jest jedno ale, trzeba się zapisać do jakiego serwera news.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2010-12-04 15:55:05
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 04.12.2010 14:22, janusz_kk1 pisze:
    > Tylko jest jedno ale, trzeba się zapisać do jakiego serwera news.
    Skoro pisze z WebInf onetu to ma konto na onecie, więc może korzystać z
    serwera nntp onetu. Sam tak robię (bo była najprostsza rejestracja ;)).

    Michoo

  • 13. Data: 2010-12-04 20:27:13
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-12-2010 o 16:55:05 Michoo <m...@v...pl> napisał(a):

    > Skoro pisze z WebInf onetu to ma konto na onecie, więc może korzystać z
    > serwera nntp onetu. Sam tak robię (bo była najprostsza rejestracja ;)).
    No tak :) ja myslałem o czytaniu. A onet to mi nie za bardzo chciał
    chodzić i korzystam z 'gazety' i nie ma problemu, a przeglądanie w operze
    jest dosyć
    wygodne i ma podobne opcje jak tunderbird z którego kiedyś korzystałem a
    dodatkow jest przegladarka i łatwo się sprawdza linki bo nie trzeba czekać
    na uruchomienie przeglądarki.
    No i ostatnia zaleta, jest na linuksa :) z którego teraz piszę.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 14. Data: 2010-12-22 20:27:00
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Udało się.
    Szanowny Panie,

    Informujemy, iż problem z kodowaniem polskich znaków został rozwiązany.

    Jednocześnie życzymy zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    Pozdrawiamy,

    BOK Grupa Onet.pl SA

    Grupa Onet.pl SA, ul. Gabrieli Zapolskiej 44, 30-126 Kraków; Spółka
    zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla miasta Kraków-Śródmieście, XI Wydział
    Gospodarczy, KRS 0000007763; NIP 734-00-09-469, Kapitał Zakładowy Spółki 8 049
    073 PLN.