  • Data: 2010-12-04 11:33:47
    Temat: Re: Co mam nie tak ustawione
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2010 23:29, Zbyszek pisze:

    > Proste metody mam już za sobą strona kodowa to iso 8859-2
    > wszystko na nic
    Patrzac po naglowkach - piszesz z webinterface onetu - a on nie dziala.
    Masz do wyboru trucie dupy onetowi (myśle, ze powodzenie rownie
    prawdopodobne jak przekonanie googli, ze ich interface nie dziala od
    wielu lat), albo "trudniejsze rozwiązanie" - instalacja thunderbirda
    (ewentualnie OE+powertools) - będzie Ci się lepiej czytac (bo nie trzeba
    czekac na przeladowanie calej strony zeby zobaczyc odpowiedz i bedzie
    dzialac.

    Michoo