  • Data: 2010-12-03 00:19:16
    Temat: Re: Co mam nie tak ustawione
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/02/2010 05:20 PM, Tomasz Wójtowicz wrote:
    > Jeśli używasz thunderbirda, to on tak czasami ma. Bug nienaprawiony od
    > ładnych kilku lat.

    U mnie wyświetla poprawnie. Krzaki pokazuje tylko w postach z błędna
    deklaracją kodowania.
    Można ustawić domyślne kodowanie, które będzie używane jeśli w
    nagłówkach nie będzie odpowiedniej informacji:
    prawy klawisz na nazwie grupy->Properties->Default Character Encoding.
    Można też zmusić czytnik żeby używał tego kodowania do wszystkich
    wiadomości na grupie (ptaszek pod wyborem domyślnego kodowania), ale
    IMHO to jest desperackie rozwiązanie, które zemści się przy pierwszej
    wiadomości kodowanej w unicode.

    Wygląda OK.

    j.