  • 11. Data: 2012-07-02 07:51:56
    Temat: Re: Co kupic za małą kase
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > ludzi, ktorym ten gosc pokazal ze taka grupa istnieje.

    w ktorym miejscu pokazal ze taka istnieje ?!
    Analfabeta napisal na swoim portaliku w liczbie mnogiej "grupy dyskusyjne"
    nic wiecej - ani co to jest ani jak to dziala, nidzie nie ma nawet malymi
    literkami ze jest to pl.rec.motocykle. To on ma wlasnie w dupie mlodych
    ludzi i wprowadza ich swiadomie w blad - zdaje sobie dobrze sprawe ze bez
    zadnego uswiadomienia i opisu gdzie i do kogo pisza nie maja szansy sie
    dowiedziec nic z tej grupy.
    Ewidentinie widac ze chodzi tylko o pozycjonowanie i oszukiwanie jego
    reklamodawcow - pozorowanie wielkiego "ruchu" na swoim portaliku.
    Pzdr
    PanAdol

  • 12. Data: 2012-07-02 08:54:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-02, Tmek <T...@d...ek> wrote:

    > Walczycie z lovca a przypierdalacie sie do zwyklych ludzi, ktorym ten gosc
    > pokazal ze taka grupa istnieje.

    Jaka grupa? Przeciez ci ludzie nie wiedza co to jest jakas grupa dyskusyjna,
    nie widzisz tego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-07-02 09:18:06
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Jaka grupa? Przeciez ci ludzie nie wiedza co to jest jakas grupa
    dyskusyjna,
    > nie widzisz tego?

    Masz 100% racji. Tylko ze IMHO zamiast smazyc automat o koniecznosci
    skontaktowania sie z Lovca (czy jak mu tam), wysmaz podobny automat, ktory
    napisze, ze to nie jest forum, ze usenet, ze FAQ itp., itd. Taka praca u
    podstaw. Bardziej to bedzie konstruktywne, bo a noz pytajnik poczyta i
    przeredaguje pytanie zgodnie z netykieta i sukces dydaktyczny gotowy.

    --
    Pawel
    SVSZ i SC33'98

  • 14. Data: 2012-07-02 10:57:17
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    xaroon665 pisze:
    > zl/2500 to co moglbym za to kupic ??? interesuje mnie m.in jakis fajny
    > motorek lub quad. tez rozmiary niezbyt wielkie motora gdyż mam dopiero
    > 14 lat takze wzrost ogranicza :D licze na szybko i sensowną odpowiedź :)

    Rozejrzyj się za małymi crossami 60/80/125. Nauczysz się techniki jazdy,
    a i gleba w terenie motocyklowi za bardzo nie zaszkodzi.

    Yamaha DT80 DT125
    Yamaha PW80
    Honda CR80
    Derbi Senda DRD
    Rieju MRX

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2012-07-02 11:09:05
    Od: Mnich <t...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 05:04:15 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:

    > Nie dla kasy tu piszesz.
    > Pisze sie tu dla ludzi, rowniez dla tych mlodszych,
    Skoro ktos pisze, to prawdopodobnie ktos to tez czytuje - a z szacunku dla
    czytajacych niech chociaz zostanie zachowana poprawna polszczyzna. Ja na ten
    przyklad naleze do czytajacych, znalazlem sobie grupe w usenecie w ktorej nie ma tej
    calej szmiry "KoFaaNii, NOM" etc. to sila rzeczy zaliczam sie do frakcji grupowych
    purystow. Owszem wkurza mnie nie raz manieryzm niektorych precli ale
    ................nie ja zalozylem pl.rec.motocykle vide wlaze tu na wlasne zyczenie

    > Z ich strony jedyne co z tej grupy wyniosa to wrazenie miejsca gdzie nikt
    > nie odpisuje tylko opierdala za zabranie glosu.
    To grupa dyskusyjna - Ciebie nikt nie opierdolil za zabranie glosu - dostrzegasz
    niuans?

    > Walczycie z lovca a przypierdalacie sie do zwyklych ludzi, ktorym ten gosc
    > pokazal ze taka grupa istnieje.
    No istny Mesjasz z tego Lovtzy. Wyobraz sobie ze jestes we wlasnym domu do ktorego
    ktos wprowadza wycieczki nie pytajac Cie o zgode i na dodatek zarabiajac przy okazji.
    Malo tego, niewielu z odwiedzajacych sprawdza najpierw w archiwum czy zagadnienia
    ktos wczesniej nie omowil - co wowczas?

    > Tmek

    A tez Cieu pozdrawliaju
    --
    Mnich

  • 16. Data: 2012-07-02 13:24:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-02 11:09, Mnich pisze:

    > No istny Mesjasz z tego Lovtzy. Wyobraz sobie ze jestes we wlasnym domu do ktorego
    ktos wprowadza wycieczki nie pytajac Cie o zgode i na dodatek zarabiajac przy okazji.

    Nie, nie. Złe porównanie.

    Nie jesteś we własnym domu, ale - powiedzmy - na molo w Sopocie. Ktoś
    molo zbudował i na wyrost czuje się jego właścicielem, ale tak naprawdę
    to jest miejsce publiczne. Fakt, że nie wypada w takim miejscu wysikać
    się na środku placu (albo i gorzej), ale w dalszym ciągu nie jest to
    "twój własny dom".

    --
    MN

  • 17. Data: 2012-07-02 14:22:15
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 13:24:25 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Nie, nie. Złe porównanie.
    Twoje tez nie jest dobre. Dam Ci inny przyklad:

    Jest sobie kawalek ziemi - nazwijmy go "panstwowym" czyli nalezacym do wszystkich.
    Skrzyknales ekipe znajomych i po tygodniu machania lopatami, szpadlami i
    przywiezieniu 60 ton piachu zbudowaliscie tor crossowy. Narobiliscie sie. Dla siebie
    i dla innych, takich jak wy - lubiacych polatac crossowka po torze.
    I nagle okazuje sie, ze taki owca przywozi na zbudowany przez was (ale nie wasz) tor
    grupy jezdzace samochodami 4x4. Robi to zarobkowo. Nie sprzedaje co prawda biletow
    wstepu ale rostawia bajzel z hotdogami i napojami. Samochody niszcza tor, czyli wasza
    ciezka prace.

    Gdyby sobie zwozil innych na crossowkach to pies to tracal - niech im sprzedaje swoje
    hotdogi. Ale zwozi takich, ktorzy nie nadaja sie na taki tor.

    Widzisz roznice?

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 18. Data: 2012-07-02 14:43:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-02 14:22, doktorski pisze:

> [...]
    swoje hotdogi. Ale zwozi takich, ktorzy nie nadaja sie na taki tor.

    Ok, Twoje porównanie lepsze, ale też nie do końca prawdziwe, bo "owca"
    nie zaprasza jednak samochodów. Ścigacz dotyczy jednośladów więc na
    wejściu jest pewna filtracja.

    Mniejsza z tym.

    Intryguje mnie, czemu Twoje posty nie zawijają wierszy i są całkiem
    nieczytelne, gdy na nie odpowiadam.

    Co więcej, zostałem nazwany wielokrotnie różnymi niewybrednymi słowami
    za brak (nieprawidłowy) podpis. U Ciebie też nie widzę delimitera.
    Generalnie jest mi to obojętne, ale skoro jest tu grupa czepialskich to
    uratuję Cię przed ich boskim gniewem.

    --
    MN

  • 19. Data: 2012-07-02 15:03:33
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 14:43:30 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Ok, Twoje porównanie lepsze, ale też nie do końca prawdziwe, bo "owca"
    > nie zaprasza jednak samochodów. Ścigacz dotyczy jednośladów więc na
    > wejściu jest pewna filtracja.
    OK, przyjmijmy, ze zwozi sobie quadowcow, ktorzy tez niszcza tor.
    Nie o szczegoly tu chodzi. Jesli na wspomniany tor przyjedzie sobie ktos autem ale
    bedzie jezdzil tak, ze tor nie bedzie niszczony to prosze bardzo. Niestety, zarowno w
    przykladzie z torem jak i w przypadku sikacza jest tak, ze ci sciagnieci przez owce
    nie stosuja sie do zadnych zasad albo stosuja sie do zasad innych niz obowiazujacych
    w danym miejscu. Efekt tego jest oplakany - i tor i grupa sa psute, niszczone czy
    jakkolwiek inaczej to nazwac. Gdyby owca byl reformowalny to przed wpuszczeniem usera
    na grupe przekierowywalby go na strone informacyjna, na ktorej bylby komplet
    informacji: gdzie idzie, co to jest usenet i p.r.m., jakie obowiazuja tam zasady,
    FAQ, itepe, itede.
    Ciekawe jest tez to, ze forum sikacza ma swoj regulamin. Co wiecej, w tym regulaminie
    jest sporo regul, ktore obowiazuja takze tu. Dlaczego zatem userzy ich nie
    respektuja? Bo sie od nich tego nie wymaga. A dlaczego sie nie wymaga? Bo sobie
    pojda. A razem z nimi ich kasa. I tak dalej, i tak dalej...

    > Intryguje mnie, czemu Twoje posty nie zawijają wierszy i są całkiem
    > nieczytelne, gdy na nie odpowiadam.
    Moze masz zly czytnik? Pisze przez googla i z cytowaniem nie mam problemu. Nie wiem
    jak to wyglada z drugiej strony.

> [...]
    > za brak (nieprawidłowy) podpis. U Ciebie też nie widzę delimitera.
    > Generalnie jest mi to obojętne, ale skoro jest tu grupa czepialskich to
    Dzieki, jakos daje sobie z tym rade. Przynajmniej sie podpisuje. Na opcje podpisu nie
    mam wplywu choc bardzo bym chcial go miec.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 20. Data: 2012-07-02 15:07:06
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-02 15:03, doktorski pisze:

    > Moze masz zly czytnik?

    To Ty nie masz włączonego zawijania wierszy.

    > Pisze przez googla i z cytowaniem nie mam problemu.

    A jakbys pisal z sikacza to bys mial! :P

    > Dzieki, jakos daje sobie z tym rade. Przynajmniej sie podpisuje.
    > Na opcje podpisu nie mam wplywu choc bardzo bym chcial go miec.

    W sensie ze nie mozna w guglach wpisac odstep minus minus jako pierwszej
    linijki siga?

    pozdr
    newrom
    --