    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Co kupic za małą kase
    Date: Mon, 02 Jul 2012 14:43:30 +0200
    <7...@g...com>

    W dniu 2012-07-02 14:22, doktorski pisze:

    > Twoje tez nie jest dobre. Dam Ci inny przyklad:
    >
    > Jest sobie kawalek ziemi - nazwijmy go "panstwowym" czyli nalezacym do wszystkich.
    Skrzyknales ekipe znajomych i po tygodniu machania lopatami, szpadlami i
    przywiezieniu 60 ton piachu zbudowaliscie tor crossowy. Narobiliscie sie. Dla siebie
    i dla innych, takich jak wy - lubiacych polatac crossowka po torze.
    > I nagle okazuje sie, ze taki owca przywozi na zbudowany przez was (ale nie wasz)
    tor grupy jezdzace samochodami 4x4. Robi to zarobkowo. Nie sprzedaje co prawda
    biletow wstepu ale rostawia bajzel z hotdogami i napojami. Samochody niszcza tor,
    czyli wasza ciezka prace.

    > Gdyby sobie zwozil innych na crossowkach to pies to tracal - niech im sprzedaje
    swoje hotdogi. Ale zwozi takich, ktorzy nie nadaja sie na taki tor.

    > Widzisz roznice?

    Ok, Twoje porównanie lepsze, ale też nie do końca prawdziwe, bo "owca"
    nie zaprasza jednak samochodów. Ścigacz dotyczy jednośladów więc na
    wejściu jest pewna filtracja.

    Mniejsza z tym.

    Intryguje mnie, czemu Twoje posty nie zawijają wierszy i są całkiem
    nieczytelne, gdy na nie odpowiadam.

    Co więcej, zostałem nazwany wielokrotnie różnymi niewybrednymi słowami
    za brak (nieprawidłowy) podpis. U Ciebie też nie widzę delimitera.
    Generalnie jest mi to obojętne, ale skoro jest tu grupa czepialskich to
    uratuję Cię przed ich boskim gniewem.

    --
    MN