  • 21. Data: 2012-07-02 15:11:59
    Temat: Re: Co kupic za małą kase
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-02, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > W sensie ze nie mozna w guglach wpisac odstep minus minus jako pierwszej
    > linijki siga?

    Coz z tego jak nie ma po tym spacji? A spacje na koncu wiersza chyba
    wszystkie przegladarki wuwuwu obcinaja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-07-02 16:54:12
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Walczycie z lovca a przypierdalacie sie do zwyklych ludzi, ktorym ten gosc
    > pokazal ze taka grupa istnieje.

    No wlasnie nie pokazal. Pokazal ludziom "grupy.scigacz.pl", a nie
    "pl.rec.motocykle".

    Czytaj ze zrozumieniem - nie chodzi o podpiecie grupy do portalu, tylko
    ukrywanie tozsamosci grupy na potrzeby wlasnego zarobku, poprzez manipulacje
    podobna do faktu, czy innego superekspresu.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 23. Data: 2012-07-02 16:55:50
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "doktorski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Moze masz zly czytnik?

    Windows mail rozpieprza wszystko.

  • 24. Data: 2012-07-02 19:36:16
    Temat: Re: Co kupic za maĹ?Ä? kase
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kopyt" napisał w wiadomości grup
    > wysmaz podobny automat, ktory
    > napisze, ze to nie jest forum, ze usenet, ze FAQ itp., itd. Taka praca u
    > podstaw.

    Magic cos takiego robi IMHO slusznie, ale wielu zycie doswiadczylo, ze z
    pokrakami typu amanda99 czy inne koliny nie ma sensu dyskutowac.

    Juz sam fakt, ze pisza do lovtzy o nich swiadczy tak a nie inaczej.

    > Bardziej to bedzie konstruktywne, bo a noz pytajnik poczyta i

    Akurat ten z tego watku moze i tak zrobic - po poscie widac, ze jest szansa.

  • 25. Data: 2012-07-02 21:15:39
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 15:07:06 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski
    napisał:

    > To Ty nie masz włączonego zawijania wierszy.
    Romek, wiem. Ale co ja biedy za firewallem moge na to poradzic? Mam przestac pisac?
    Moge, ale czy grupa to wytrzyma? ;-)

    > A jakbys pisal z sikacza to bys mial! :P
    Ale ja wole bez. I bede pisal przez googla. A co!

    > W sensie ze nie mozna w guglach wpisac odstep minus minus jako pierwszej
    > linijki siga?
    Yyyy, jakby Ci to:
    Q: How i do create a signature so that whenever i post or reply to any google group,
    my signature will appear at the bottom of my post or reply?

    A: There is no such option available, you should write it every time when you're
    posting.

    > pozdr
    > newrom
    > --
    > RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    > DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601
    > Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
    Swoja szosa - czy delimiter nie powinien byc stosowany *przed* stopka a nie w
    srodkowej linii? Nie zebym sie przytego ale skoro grzecznie zwracamy sobie uwage to
    dziele sie tym drobnym spostrzezeniem.
    Tak czy inaczej wydaje mi sie, ze brak delimitera nie przeszkadza tak bardzo jak brak
    podpisu, zle cytowanie czy spamowanie. Nie mniej jednak postaram sie dodawac go z
    palca.

    --
    pzdr, dr (ladnie? czy googiel cos spsul?)

  • 26. Data: 2012-07-02 22:40:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-02 21:15, doktorski pisze:

    > Romek, wiem. Ale co ja biedy za firewallem moge na to poradzic?

    Popros admina coby Ci klawiature z dzialajacym enterem skolowal ;)

    > Ale ja wole bez. I bede pisal przez googla. A co!

    Nic mnie to nie obchodzi bo i tak mam Cie w PŁĄKU i nie widze co
    piszesz! ha!

    > A: There is no such option available, you should write it every time when you're
    posting.

    gugiel to jednak sredniowiecze i majkrosoft.

    > Swoja szosa - czy delimiter nie powinien byc stosowany *przed* stopka a nie w
    srodkowej linii?

    Alez moje pozdrowienia i podpis sa robione z palca i stanowia kawalek
    listu. W sigu mam motto zyciowe oraz spam handlowy :P

    pozdr
    newrom

  • 27. Data: 2012-07-02 23:08:35
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "doktorski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Romek, wiem. Ale co ja biedy za firewallem moge na to poradzic?

    A telefonu z internetem nie masz? ;)

    > Tak czy inaczej wydaje mi sie, ze brak delimitera
    > nie przeszkadza tak bardzo jak brak podpisu,

    Mi brak delimitera w ogole nie przeszkadza - czytnik i tak go ignoruje;)

    > (ladnie? czy googiel cos spsul?)

    Dalej nie lamie tekstu.

  • 28. Data: 2012-07-03 08:56:39
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 2 Jul 2012 06:03:33 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za doktorski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Moze masz zly czytnik? Pisze przez googla i z cytowaniem nie mam problemu. Nie wiem
    jak to wyglada z drugiej strony.

    Slrn też sobie z nimi nie radzi.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 29. Data: 2012-07-03 15:46:17
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał

    > Magic cos takiego robi IMHO slusznie, ale wielu zycie doswiadczylo, ze z
    > pokrakami typu amanda99 czy inne koliny nie ma sensu dyskutowac.

    Owszem. Dlatego napisalem, zeby pierwszy kontakt nawiazywal automat (taki
    robot saperski). Potem, jesli nastapi poprawa sugerujaca osobnika
    czytajacego (w tym czytajacego FAQ), mozna juz bez obaw cos samodzielnie
    skrobnac.

    Pawel

  • 30. Data: 2012-07-03 19:13:44
    Temat: Re: Co kupic za ma??Ä? kase
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-03, Kopyt <p...@u...to> wrote:

> [...]
    > robot saperski). Potem, jesli nastapi poprawa sugerujaca osobnika
    > czytajacego (w tym czytajacego FAQ), mozna juz bez obaw cos samodzielnie

    Ja moge zadzialac od strony technicznej ale trzeba kogos od strony
    merytorycznej ktory napisze tekst zrozumialy dla 13 latka ktory
    uciekal z lekcji polskiego.

    --
    Artur
    ZZR 1200