  • Data: 2011-04-26 12:24:00
    Temat: Re: Co kupić (temat rzeka)
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-26 10:34, Staszek Sosenko pisze:

    > I tak i nie. A4 to niby klasa średnia, ale Passat to chyba znacznie
    > obszerniejsze auto. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że w A4 B6 ilość
    > miejsca na nogi z tyłu oraz pojemność bagażnika jest porównywalna z
    > autami klasy kompakt, jak np. Golf, czy Focus.

    Zależy jak to rozpatrywać. Bagażnik jest większy niż Golf/Focus. Miejsca
    z tyłu na nogi jest mało ale w sytuacji kiedy odsuniesz na maksa do tyłu
    przedni fotel (a wtedy na przednim fotelu ja przy 184cm wzrostu mogę
    wyciągnąć nogi do przodu bez zginania kolan a i tak nadal jest ~5-10cm
    luzu do ściany i nie dotykam jej nogami). W Golfie tak jest? Nie jest,
    jest dużo mniej miejsca z przodu.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek