  • Data: 2011-11-13 22:38:55
    Temat: Re: Co kupić - nieco lepsza idiot camera
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com> wrote:

    > Nie wiem dlaczego ludzie tak strasznie psioczą na te kompakty, poniżej
    > linki do 2 fotek robionych z ręki Nikonem P500 przy max. zoomie (36x):
    >
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/xpyfURFeS49yt8
    v7TZGKaw?feat=directlink

    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/19XmhsynoT14ip
    YmWLjVjg?feat=directlink

    > Jakoś straszniej tragedii niema.

    Przy pomniejszeniach nawet budyń robi się ostry! ;-)

    Myślisz, że zawodowcy dla szpanu puszczają ciężką kasę za
    swoje grube rury?

    Ale faktycznie - jakość całkiem niezła (w dobrym świetle + łatwe,
    geometryczne kształty jednolitych płaszczyzn), więc jeśli wątkotwórcy
    odpowiada stosunek jakość/cena, to czemu by nie?

    Mariusz [mr.]