eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd. › Re: Co kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd.
    From: PesTYcyD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd.
    Date: Thu, 25 Nov 2010 14:42:32 +0100

    W dniu 2010-11-25 14:34, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Pracuję na kompach z różnymi procesorami i zastraszających różnic nie
    > widzę. Za to wiem, że najszybszy procesor może zostać ,,zabity'' przez
    > denną płytę. A odczucie ,,prędkości'' w sotsunku do pracy całego
    > niewiele ma wspólnego z prędkością procesora. Szczególnie jak chodzi o
    > typowe prace, bo w specyficznych zastosowaniach zawsze można położyć
    > nacisk na jeden ze składników ,,prędkości'' pomijając inne.

    A ja piszę o komforcie pracy. Na AMD zawsze miałem jakieś małe zamuły.
    Czego nie doświadczyłem na Intelu. Co do płyt to zawsze kupuje je z
    górnej póły, bo uważam że dobra podstawa jest najważniejsza. Nie
    kwestionuje za to celowości zakupu AMD jego stosunek ceny do jakości
    jest wyśmienity, dlatego też zawsze trzymałem się AMD teraz za to mam
    mały romans z i7 950 i powiem że zrobił na mnie ogromne wrażenie.
    Szczególnie przy obróbce RAW i konwersji materiałów wideo w HD. To
    naprawdę inna jakość. O grach nie mówię bo AMD jak i Intel świetnie
    sobie z nimi radzą i do gier można spokojnie kupić AMD.